mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Bootup spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 11 November 2007, 14:34
Ny Medlem Gruppen

Default Bootup spørgsmål

hey .. im kører Windows XP Home.
Min pc er lidt træg som jeg køre en masse web programmering enheder og programmer etc. På grund af dette, er der data på min pc, der er meget vigtig. ive nylig haft nogle problemer med cd-drev, som er blevet ændret for tredje gang siden havde jeg den computer, (spørgsmålet er, at man nægter at åbne eller læse indholdet, når det endelig ikke åbne) Min PC var inadvertantly lukket et par dage siden, og lige siden im modtager en blå skærm fejl på bootup ..
I cant faktisk huske fejlkode. ked af.

Min pointe er, jeg ved, hvad der har forårsaget problemet og hvordan man kan løse det. (blot ved hjælp af Windows XP disk og kører en diskcheck og slette). Problemet er tht i cant get cd-drevet til at læse disken og i cant Ruse en ny cd-drev uden at installere det, og som i cant get på computeren, i cant installere det ..

Er der nogen forslag til, hvordan jeg kan få min pc til at køre disken. Alle forslag vil blive taget med taknemmelighed ......

Mange tak på forhånd,
Jamie
Old 12 November 2007, 02:39
Donor-Gruppen

Default Bootup spørgsmål

Har du forsøgt at mulighederne i Genoprettelseskonsol at redde din disk så? (Ikke bare en ScanDisk.)

Jeg vil foreslå fixmbr eller fixboot

http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true
Old 12 November 2007, 03:12
Ny Medlem Gruppen

Default Bootup spørgsmål

thanks mike men din savnede min bemærkning til spørgsmålet .... som jeg sagde jeg kender årsagen og helbredelse. men hvad mit CD-drev plejer læse diske undertiden plejer endda åbne for mig at sætte en disk i. Jeg var ikke sikker på, om det muligt at bruge en ny uden at skulle installere en
Old 12 November 2007, 03:25
Donor-Gruppen

Default Bootup spørgsmål

Ah "læse en disk" betød læse en cd, sorry!

Du bør ikke have et problem at sætte et nyt drev i. Det ville være vanskeligt at starte fra cd'er andet. BIOS kender intet om Windoze og dets drivere, og det er det, der startes op cd'er.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Network Printing i XP på bootup, ikke efter login? crossedphoenix Windows-operativsystemer 3 13 oktober 2008 10:14
Hjælp med bootup problem! shroomo Windows-operativsystemer 7 13th May 2008 06:00
Ghost succes - bootup ikke smt1967 General Software Chat 3 5 december 2007 11:33
Højlydt bootup mrdaveyk General Hardware Chat 5 25 november 2007 13:38
Windows bootup pludselig begyndte at feeze - Please hjælp: S MadVlrus Windows-operativsystemer 1 11 november 2007 15:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.