vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Käynnistyskansiosta tiedotteet

Reply

Thread Tools
Old 11 marraskuu 2007, 14:34
Uusi Jäsen

Default Käynnistyskansiosta tiedotteet

hei .. im Windows XP Home.
Oma tietokone on hieman hidas kuin i aikavälillä paljon Web-ohjelmointi-laitteet ja ohjelmat jne. Tämän vuoksi on tietoja minun PC, että on erittäin tärkeää. ive viime aikoina ollut joitakin ongelmia cd-asema, joka on muuttunut kolmannen kerran, koska minulla oli tietokone, (kysymys on se, että se ei avata, tai lue sen sisältöä, kun se lopulta ei auki) My PC oli inadvertantly suljetaan muutaman päivän sitten, ja siitä lähtien im vastaanottaminen sinisen näytön virhe käynnistyskansiosta ..
i cant itse muistaa virhekoodi. pahoillaan.

Minun asiani on, tiedän mitä on aiheuttanut ongelman ja miten sen ratkaisemiseksi. (vain Windows XP: n levy ja pyörittää diskcheck ja poistaa). Ongelmana on tht i cant get CD lukea levy ja i cant juoni uuden cd asemaan ilman sen asentamista, ja i cant saada kiinni tietokoneeseen, i cant asenna se ..

Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, miten saan PC suorittaa levylle. Kaikki ehdotukset otetaan kiitollisena ......

Monet kiitokset etukäteen,
Jamie
Old 12 marraskuu 2007, 02:39
Rahoittajien ryhmän

Oletko kokeillut vaihtoehtoja palautuskonsolin pelastaa levyn jälkeen? (Ei vain scandisk.)

Haluaisin ehdottaa fixmbr tai fixboot

http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true
Old 12 marraskuu 2007, 03:12
Uusi Jäsen

kiitos mike mutta puuttuu minun Kysymyksen .... kuten sanoin tietää syyn ja hoitoon. mutta mitä CD-tapana lukea levyt joskus tapana jopa Avaa laittaa levyn sisään i wasn't varma, onko sen mahdollista käyttää uuden ilman asentaa yhden
Old 12 marraskuu 2007, 03:25
Rahoittajien ryhmän

Ah "lukea disk" tarkoitti lukea CD, sorry!

Sinun ei pitäisi olla ongelma laittamalla uuden aseman sisään Olisi vaikea käynnistää CD-levyiltä toisin. BIOS tiedä mitään Windoze ja sen ajurit, ja tämä on käynnistettäessä CD-levyjä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Verkko Tulostaminen XP klo käynnistyskansiosta, ei sen jälkeen, kun kirjaudun sisään? crossedphoenix Windows-käyttöjärjestelmät 3 13. lokakuu 2008 10:14
Ohje käynnistyskansiosta ongelma! shroomo Windows-käyttöjärjestelmät 7 13th Jun 2008 06:00
Ghost onnistunut - käynnistyskansiosta ei smt1967 General Software Chat 3 5. Joulukuu 2007 11:33
Noisey käynnistyskansiosta mrdaveyk Rautatavaran Chat 5 25. marraskuu 2007 13:38
Windows käynnistyskansiosta yhtäkkiä alkoi feeze - please help: S MadVlrus Windows-käyttöjärjestelmät 1 11. marraskuu 2007 15:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.