![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei .. im Windows XP Home. Oma tietokone on hieman hidas kuin i aikavälillä paljon Web-ohjelmointi-laitteet ja ohjelmat jne. Tämän vuoksi on tietoja minun PC, että on erittäin tärkeää. ive viime aikoina ollut joitakin ongelmia cd-asema, joka on muuttunut kolmannen kerran, koska minulla oli tietokone, (kysymys on se, että se ei avata, tai lue sen sisältöä, kun se lopulta ei auki) My PC oli inadvertantly suljetaan muutaman päivän sitten, ja siitä lähtien im vastaanottaminen sinisen näytön virhe käynnistyskansiosta .. i cant itse muistaa virhekoodi. pahoillaan. Minun asiani on, tiedän mitä on aiheuttanut ongelman ja miten sen ratkaisemiseksi. (vain Windows XP: n levy ja pyörittää diskcheck ja poistaa). Ongelmana on tht i cant get CD lukea levy ja i cant juoni uuden cd asemaan ilman sen asentamista, ja i cant saada kiinni tietokoneeseen, i cant asenna se .. Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, miten saan PC suorittaa levylle. Kaikki ehdotukset otetaan kiitollisena ...... Monet kiitokset etukäteen, Jamie |
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut vaihtoehtoja palautuskonsolin pelastaa levyn jälkeen? (Ei vain scandisk.) Haluaisin ehdottaa fixmbr tai fixboot http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true |
|
| |||
| |||
| kiitos mike mutta puuttuu minun Kysymyksen .... kuten sanoin tietää syyn ja hoitoon. mutta mitä CD-tapana lukea levyt joskus tapana jopa Avaa laittaa levyn sisään i wasn't varma, onko sen mahdollista käyttää uuden ilman asentaa yhden |
|
| |||
| |||
| Ah "lukea disk" tarkoitti lukea CD, sorry! Sinun ei pitäisi olla ongelma laittamalla uuden aseman sisään Olisi vaikea käynnistää CD-levyiltä toisin. BIOS tiedä mitään Windoze ja sen ajurit, ja tämä on käynnistettäessä CD-levyjä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Verkko Tulostaminen XP klo käynnistyskansiosta, ei sen jälkeen, kun kirjaudun sisään? | crossedphoenix | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 13. lokakuu 2008 10:14 |
| Ohje käynnistyskansiosta ongelma! | shroomo | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 13th Jun 2008 06:00 |
| Ghost onnistunut - käynnistyskansiosta ei | smt1967 | General Software Chat | 3 | 5. Joulukuu 2007 11:33 |
| Noisey käynnistyskansiosta | mrdaveyk | Rautatavaran Chat | 5 | 25. marraskuu 2007 13:38 |
| Windows käynnistyskansiosta yhtäkkiä alkoi feeze - please help: S | MadVlrus | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 11. marraskuu 2007 15:24 |
| Thread Tools | |
| |