![]() |
|
| |||
| |||
| hey .. im Windows XP Home. Mijn PC is een beetje traag als ik een heleboel web programmering apparaten en programma's, enz. Hierdoor is er gegevens op mijn pc, dat is zeer belangrijk. ive onlangs had enkele problemen met cd-station dat is veranderd voor de derde keer sinds ik had de computer, (probleem is dat hij weigert te openen, of lees de inhoud als het uiteindelijk gaat open) Mijn pc is inadvertantly stilgelegd een paar dagen geleden en sindsdien im die een blauw scherm fout op het opstarten .. i cant remember eigenlijk de foutcode. sorry. Mijn punt is, ik weet wat er is, veroorzaakt het probleem en hoe op te lossen is. (alleen met behulp van de Windows XP-schijf en het draaien van een diskcheck en verwijderen). Het probleem is THT i cant get het CD-station voor het lezen van de schijf en i cant Ruse een nieuwe cd-rom-station zonder te installeren, en als i cant get op de computer, i cant installeren .. Heeft iemand suggesties over hoe kan ik mijn pc te draaien van de schijf. Eventuele suggesties zullen worden genomen met dank ...... Many thanks in advance, Jamie |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd de opties in de Recovery Console te redden uw schijf dan? (Niet zomaar een scandisk.) Ik stel voor fixmbr of fixboot http://www.microsoft.com/resources/d....mspx?mfr=true |
|
| |||
| |||
| thanks mike maar je mist mijn punt van de vraag .... als ik zei dat ik weet de oorzaak en genezing. maar wat mijn cd-schijven lezen wont wont soms zelfs open voor mij om een schijf inch i wasnt zeker of haar mogelijk om een nieuwe te installeren zonder dat een |
|
| |||
| |||
| Ah "lees een schijf" betekende lezen van een cd, sorry! U mag niet een probleem hebben om een nieuw station inch Het zou moeilijk te starten vanaf cd's anders. De BIOS weet niets over windows en haar bestuurders, en dat is wat het opstarten van de CD's. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Network Printing in XP bij het opstarten, en niet na inloggen? | crossedphoenix | Windows besturingssystemen | 3 | 13 okt 2008 10:14 |
| Hulp bij het opstarten probleem! | shroomo | Windows besturingssystemen | 7 | 13 jun 2008 06:00 |
| Ghost succesvolle - opstarten niet | smt1967 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 5 Dec 2007 11:33 |
| Noisey opstarten | mrdaveyk | Algemeen Hardware Chat | 5 | 25 nov 2007 13:38 |
| Windows opstarten plotseling begon te slaan - help: S | MadVlrus | Windows besturingssystemen | 1 | 11 nov 2007 15:24 |
| Thread Tools | |
| |