![]() |
|
| |||
| |||
| Well, når om at se nogle videoer i min browser (Firefox og IE), jeg modtager en besked i stedet for, fortæller mig, at enten JavaScript er slået fra, eller jeg har ikke den nyeste Flash Player. Så jeg hentede flash player, de fortalte mig at hente, installerede det, men det stadig ikke virker, så derfor vil jeg påtage JavaScript er slået fra. Kan nogen overhovedet hjælpe mig med at tænde for det igen, give mig nogle anvisninger på, hvad de skal gøre, fordi jeg virkelig ikke har meget af et fingerpeg mig! ![]() Thanks a million for alle hjælpe på forhånd! Michal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En post i et forum pr topic tak.
| |||
| |||
| Du kan have resterne af undladt eller gamle installerer. Dette link Sådan afinstallerer Adobe Flash Player plug-in og ActiveX-objekt. Så prøv en Friske Installer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Java 6 Update 14 | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 29. maj 2009 13:01 |
| At komme af med gamle Java | Bubba | General Software Chat | 7 | 15 januar 2009 16:51 |
| Java eller. NET | Munish426 | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 1 august 2008 06:20 |
| Java | Cew27 | General Software Chat | 39 | 23 januar 2008 11:26 |
| Java Spørgsmål | darksidechaos | Webbrowsere & FTP Klienter | 7 | 3 oktober 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |