mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Kan iemand me helpen met Java?

Reply

Thread Tools
Old 9e sep 2007, 02:19
Nieuw Lid Fractie

Nou, wanneer over een aantal video's te kijken in mijn browser (Firefox en IE), ontvang ik een bericht plaats, vertel me dat ofwel JavaScript is uitgeschakeld, of ik heb niet de nieuwste flash-speler. Dus ik gedownload van de flash player ze vertelde me om te downloaden, installeren, maar het nog steeds niet werkt, dus ik neem aan JavaScript is uitgeschakeld. Kan iemand me helpen op alle in het omzetten van het weer op, geef me wat instructies over wat te doen, omdat ik echt niet veel van een aanwijzing mezelf!

Dankzij een miljoen euro voor alle hulp bij voorbaat!

Michal.
Old 9e sep 2007, 02:38
Administrator Group

Een bericht in een forum per onderwerp graag.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9e sep 2007, 04:43
Moderator Groep

Mogelijk hebt u overblijfselen van defecte of oude installaties. Deze link Hoe te verwijderen van de Adobe Flash Player plug-in en ActiveX-besturingselement. Probeer dan een Vers installeren

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.