![]() |
|
| |||
| |||
| Vel da om å se på enkelte videoer i nettleseren min (Firefox og IE), får jeg en melding i stedet, forteller meg at enten JavaScript er slått av, eller jeg har ikke den nyeste versjonen av Flash Player. Så jeg lastet ned Flash Player de ba meg om å laste ned, installert den, men at den fortsatt ikke fungerer, derfor jeg antar at JavaScript er slått av. Kan noen i det hele tatt hjelpe meg i å slå den på igjen, gi meg noen instruksjoner om hva du skal gjøre, fordi jeg egentlig ikke har mye av en ledetråd selv! ![]() Thanks a million for all hjelp på forhånd! Michal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ett innlegg i ett forum per emne takk.
| |||
| |||
| Du kan ha rester av feil eller gamle installeres. Denne koblingen Slik avinstallerer Adobe Flash Player plug-in og ActiveX-kontrollen. Deretter prøver du en Fresh Install |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Java 6 Update 14 | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 29 mai 2009 13:01 |
| Bli kvitt gamle Java | Bubba | General Software Chat | 7 | 15 januar 2009 16:51 |
| Java eller. NET | Munish426 | Web Design, hosting & SEO | 7 | 1 august 2008 06:20 |
| Java | Cew27 | General Software Chat | 39 | 23 januar 2008 11:26 |
| Java Spørsmål | darksidechaos | Nettlesere & FTP Clients | 7 | 3 okt 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |