![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan nogen fortælle mig den nøjagtige tekst-til-tale-program eller stemme anvendes i denne lyd? http://www.thecatholiccatechism.com/audio/23o25.mp3 Jeg finder det meget klart, og gerne vil bruge det selv. Jeg har nogle stemmer, som "Microsoft Sam ',' Peter ', så på, men de har tilsyneladende ringere. Dette er den klareste og mest naturlige en jeg har hørt. Webstedet ikke fortælle mig, hvad det er, og der er ingen synlig måde at kontakte dem for at bede. Tak EDIT: En tekst til Tale "ad kom op efter at jeg har forelagt dette spørgsmål på den anden computer forum jeg bruge, og det har nogle ret gode prøver, så jeg tror, jeg tager bare kigge der. Så Pyt med mit spørgsmål. Ked af. Tak! |
|
| |||
| |||
| Ikke ved, hvad det er, men det er godt. Blot at svare til at sige, at den fil er legit fyrene, ingen grimme vira
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige indset dette var gammel, da jeg skrevet dette, men i stedet for at lade dette gå forgæves her er det alligevel: Det lyder som David eller Adem Jeg tror en masse Companys bruge den samme stemme Du kan finde dem på de fleste GPS-enheder (defult blive shelia Jeg tror, jeg er dårlig til navne) hvor thease stemmer origeate ved jeg ikke. denne stemme lyder mere som Sam fra Windows XP, men igen jeg kan ikke være sikker Prøv compareing det at tale funktion for opera webbrowseren. Du kan også prøve at du rør. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 11th May 2009 12:52 |
| Kraftigt pop fra højttalerne, når lanceringen audio program | Gtrance | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 21. mar 2009 08:49 |
| Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Stemmekommandoer | pete21 | General Software Chat | 3 | 25. maj 2008 04:59 |
| Hvad har jeg brug for at optage tale og musik på min computer | jan z | Multimedia & Codecs | 1 | 11 april 2007 15:42 |
| Thread Tools | |
| |