![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko joku kertoa minulle tarkka teksti puheeksi-ohjelma tai ääni käytetään tässä audio? http://www.thecatholiccatechism.com/audio/23o25.mp3 Minusta on erittäin selkeä ja haluaisin käyttää sen itse. Minulla on jonkin verran ääniä, kuten "Microsoft Sam", "Peter", jne., mutta ne näyttävät huonompi. Tämä on selkein ja luonnon minun olemme kuulleet. Sivusto ei kerro minulle, mikä se on ja ei ole ilmeinen tapa yhteyttä ja kysyä. Kiitos EDIT: A "Teksti Puhe ad tuli sen jälkeen, kun esitin tämän kysymyksen toiselle tietokoneelle foorumi voin käyttää, ja sillä on joitakin melko hyviä näytteitä, niin mielestäni I'll katsokaa siellä. Joten Unohda kysymykseeni. Pahoillaan. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Etkö tiedä, mitä se onkin, mutta se on hyvä. Vain vastaamalla sanoa, että tiedosto on legit kaverit, ei kavalat viruksia |
|
| |||
| |||
| Minä vain toteuttaa tämä oli vanha, kun kirjallinen, mutta sen sijaan, että tämä mene turhaan täällä se on joka tapauksessa: Kuulostaa david tai Adem mielestäni paljon Companys käyttää samalla äänellä Löydät ne kaikkein GPS-laitteet (defult on shelia Olen huono nimitysten) jos thease ääniä origeate En tiedä. tämän ääni kuulostaa enemmän kuin Sam Windows xp mutta toisaalta en voi olla varma Kokeile compareing se puhua ominaisuus opera selaimen. Voit kokeilla myös sinun putkeen. |