![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan noen fortelle meg nøyaktig tekst-til-tale program eller stemmen brukes på denne lyden? http://www.thecatholiccatechism.com/audio/23o25.mp3 Jeg finner det veldig klar og ønsker å bruke det selv. Jeg har noen stemmer, for eksempel "Microsoft Sam", "Peter", så på, men synes de underlegne. Dette er den klareste og mest naturlige en jeg har hørt. Siden ikke fortelle meg hva det er og det er ingen åpenbare måten å kontakte dem og spørre. Takk EDIT: Et Tekst til tale "annonsen kom opp etter at jeg sendte inn dette spørsmålet på den andre datamaskinen forum jeg bruker, og den har noen ganske gode eksempler, så jeg tror jeg vil bare se det. Så Glem spørsmålet mitt. Beklager. Takk! |
|
| |||
| |||
| Vet ikke hva det er, men det er bra. Bare svare med å si at filen er legit folkens, ingen stygg virus
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg skjønte at dette var gammel da jeg skrevet dette, men heller enn å la dette gå forgjeves her er det likevel: Det høres ut som David eller Adem Jeg tror mange companys bruke samme stemme Du finner dem på de fleste GPS-enheter (defult blir shelia Jeg tror jeg er dårlig med navn) der thease stemmer origeate Jeg vet ikke. denne stemmen høres mer ut som Sam fra Windows XP, men så igjen kan jeg ikke være sikker Prøv compareing det å snakke for Opera nettleseren. Du kan også prøve deg røret. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Kraftig pop fra høyttalerne når utsetting audio program | Gtrance | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 21 mars 2009 08:49 |
| Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Talekommandoer | pete21 | General Software Chat | 3 | 25 mai 2008 04:59 |
| Hva trenger jeg for å spille inn tale og musikk på datamaskinen min | jan z | Multimedia & Kodeker | 1 | 11 april 2007 15:42 |
| Thread Tools | |
| |