mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kan ikke slette gamle User Mapper

Reply

Thread Tools
Old 4. juli 2009, 18:25
Ny Medlem Gruppen

Hej jeg er ny her, jeg har brugt den samme computer nu i de sidste 5 år. Dens en butik biult en med en AMD sepron 2300 + processor og 80gig HD. hukommelsen er ca 500MEGS.

Problemet som jeg har med det jeg havde geninstalleret XP pro et par gange og bemærket de gamle mapper fra mit tidligere brug fortsat er på harddisken. Disse har sorte skriftligt og optage en hel del af rummet.

Der er kun 2 brugere på hende selv og mine veninder og vi begge har admin rettigheder med i vores del af computeren.

Jeg har forsøgt at slette den gamle bruger mapper, men det går så langt så siger kan ikke slette adgang nægtet.

Er der en måde at slette dem for rummet skyld tak.

På forhånd tak
Old 5. juli 2009, 12:33
Redaktør Gruppen

Du ønsker at foretage en backup, før du sletter disse i tilfælde af at noget går galt.
Dette er ikke foreslået at anvende på en hvilken som helst fil, medmindre du er 100% sikker på hvad det er.

Starte op i Fejlsikret tilstand

Log ind på din normale konto.

At tage fuld kontrol over en fil:
  • Højreklik på filen, vælge Egenskaber.
  • Klik på Sikkerhed fanen, og klik derefter på dit brugernavn.
  • Klik på RedigérOg derefter klikke på dit brugernavn på pop op-skærmen
  • Marker feltet mærket Fuld kontrol under tillade udgiftsområde
  • OK ud af alle dialogbokse.
  • Du skulle nu være i stand til at slette filen (r)
Bemærk: Hvis dette ikke virker, prøver fra administratorens konto.

Old 5. juli 2009, 13:47
Donor-Gruppen

Jeg ved onde sorteret det for dig, jeg har set tidligere. Men downage mistet dit indlæg og mit "fremtidig post" Så her går det:

I fremtiden omformaterer dine diske, når du foretager en geninstallere (det er en mulighed i processen) denne måde HDD'en vil blive udslettet rene for alt, og de OS kan gå rene på.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.