vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Ei voi poistaa vanhan käyttäjätilin kansiot

Reply

Thread Tools
Old 4 heinäkuu 2009, 18:25
Uusi Jäsen

Default Ei voi poistaa vanhan käyttäjätilin kansiot

Hei olen uusi täällä olen käyttänyt samalla tietokoneella nyt viimeisten 5 vuoden aikana. Sen liikkeen biult toinen on AMD sepron 2300 + prosessori ja 80gig HD. muisti on noin 500MEGS.

Ongelma olen sen kanssa on olin asentanut XP Pro pari kertaa ja huomasin vanhan kansiot aiempaan käyttö on edelleen kiintolevylle. Nämä ovat musta kirjallisesti ja aloittamisesta melko paljon tilaa.

On vain 2 käyttäjien hänen itseni ja tyttöystäviä ja meillä molemmilla on admin oikeudet meidän osa tietokoneeseen.

Olen yrittänyt poistaa vanhan käyttäjätilin kansioita, mutta se menee niin pitkälle, silloin sanotaan, ei voi poistaa pääsy on estetty.

on olemassa tapa poistaa niitä tilaa vuoksi pyydän.

Kiitos jo etukäteen
Old 5 heinäkuu 2009, 12:33
Moderator Group

Haluat tehdä varmuuskopion ennen poistamalla näitä jos jotain menee pieleen.
Tämä ei ole ehdotetaan käytettäväksi minkä tahansa tiedoston, jos et ole 100% varma, mitä se on.

Käynnistää Vikasietotila

Kirjaudu tavallista huomioon.

Jos haluat ottaa täyden määräysvallan tiedostoon:
  • Napsauta hiiren kakkospainikkeella tiedostoa, valitse Ominaisuudet.
  • Napsauta Turvallisuus välilehti sitten käyttäjänimesi.
  • Valitse MuokkaaSitten käyttäjän nimi pop up näytön
  • Valitset kentän Täydet nojalla sallia nimikkeen
  • OK pois kaikki valintaikkunoita.
  • Sinun pitäisi nyt pystyä poistaa tiedoston (t)
Huom: Jos tämä ei auta yrittää siitä järjestelmänvalvojan tili.

Old 5 heinäkuu 2009, 13:47
Rahoittajien ryhmän

Tiedän paha LAJITTELE sen sinulle, olen nähnyt aiemmin. Mutta downage menettänyt blogitekstiisi ja minun "myöhemmin postitse" Joten tässä menee se:

Vastaisuudessa uudet teidän asemia kun tehdään uudestaan (se on vaihtoehto aikana) tällä tavalla HDD pyyhkiä puhtaaksi kaikesta, ja OS voi mennä puhdasta.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
E-mail Lajittelu ja kansiot Paul4763 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 30 syyskuu 2009 10:47
Kansioita HD kääntyi Hankeryhmät Shaltkalvis Drives & Removable Media 1 17th Aug 2009 05:10
Ei voi poistaa Jotkut kansiot tomthedrummer1992 Windows-käyttöjärjestelmät 1 15th Jun 2008 04:50
Ei voi poistaa vanhat käyttäjän profiili g28469b Windows-käyttöjärjestelmät 2 10th Jan 2008 19:01
Ei-toivottu kansiot Jayu Windows-käyttöjärjestelmät 1 17th Aug 2007 15:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.