![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei olen uusi täällä olen käyttänyt samalla tietokoneella nyt viimeisten 5 vuoden aikana. Sen liikkeen biult toinen on AMD sepron 2300 + prosessori ja 80gig HD. muisti on noin 500MEGS. Ongelma olen sen kanssa on olin asentanut XP Pro pari kertaa ja huomasin vanhan kansiot aiempaan käyttö on edelleen kiintolevylle. Nämä ovat musta kirjallisesti ja aloittamisesta melko paljon tilaa. On vain 2 käyttäjien hänen itseni ja tyttöystäviä ja meillä molemmilla on admin oikeudet meidän osa tietokoneeseen. Olen yrittänyt poistaa vanhan käyttäjätilin kansioita, mutta se menee niin pitkälle, silloin sanotaan, ei voi poistaa pääsy on estetty. on olemassa tapa poistaa niitä tilaa vuoksi pyydän. Kiitos jo etukäteen |
|
| |||
| |||
| Haluat tehdä varmuuskopion ennen poistamalla näitä jos jotain menee pieleen. Tämä ei ole ehdotetaan käytettäväksi minkä tahansa tiedoston, jos et ole 100% varma, mitä se on. Käynnistää Vikasietotila Kirjaudu tavallista huomioon. Jos haluat ottaa täyden määräysvallan tiedostoon:
|
|
| |||
| |||
| Tiedän paha LAJITTELE sen sinulle, olen nähnyt aiemmin. Mutta downage menettänyt blogitekstiisi ja minun "myöhemmin postitse" Joten tässä menee se: Vastaisuudessa uudet teidän asemia kun tehdään uudestaan (se on vaihtoehto aikana) tällä tavalla HDD pyyhkiä puhtaaksi kaikesta, ja OS voi mennä puhdasta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| E-mail Lajittelu ja kansiot | Paul4763 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 30 syyskuu 2009 10:47 |
| Kansioita HD kääntyi Hankeryhmät | Shaltkalvis | Drives & Removable Media | 1 | 17th Aug 2009 05:10 |
| Ei voi poistaa Jotkut kansiot | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 15th Jun 2008 04:50 |
| Ei voi poistaa vanhat käyttäjän profiili | g28469b | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 10th Jan 2008 19:01 |
| Ei-toivottu kansiot | Jayu | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 17th Aug 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |