![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo ik ben nieuw hier Ik gebruik dezelfde computer nu de afgelopen 5 jaar. Het is een winkel biult een sepron met een AMD 2300 + processor en 80gig HD. het geheugen is ongeveer 500MEGS. Het probleem heb ik met het Ik had reinstalled XP Pro een paar keer en zag de oude mappen van mijn eerdere gebruik is nog steeds op de harde schijf. Deze zijn zwart schriftelijk en met heel veel ruimte. Er zijn slechts 2 gebruikers op haar mezelf en mijn vriendinnen en we hebben allebei admin rechten in ons deel van de computer. Ik heb geprobeerd om de oude mappen gebruiker, maar het gaat tot nu toe dan zegt u niet verwijderen de toegang is geweigerd. Is er een manier om ze te verwijderen van de ruimtevaart wille alstublieft. Ik dank u bij voorbaat |
|
| |||
| |||
| U wilt een backup maken voor het verwijderen van deze in het geval er iets misgaat. Dit is niet aanbevolen voor het gebruik op een bestand, tenzij je 100% zeker weet wat het is. Boot in Veilige modus Meld u aan bij uw normale account. Om de volledige controle van een dossier:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet dat het kwaad gesorteerd het voor je, ik zag eerder. Maar de downage verloren uw bericht en mijn "toekomstige referentie post" Dus hier gaat het:
In de toekomst opnieuw uw drives wanneer u een opnieuw (het is een optie in het proces) deze manier de vaste schijf wordt drooggewreven schoon alles, en het OS kan gaan schoon op. Mijn Systeem: FordyPC
|