![]() |
|
| |||
| |||
| Hei jeg er ny her jeg har brukt den samme datamaskinen nå de siste 5 år. Sin butikk biult en med AMD sepron 2300 + prosessor og 80gig HD. minnet om 500MEGS. Problemet jeg har med det jeg hadde installert XP pro et par ganger, og la merke til den gamle mapper fra mine tidligere bruk er fremdeles på harddisken. Disse har svart skriftlig og tar opp ganske mye plass. Det er bare 2 brukere på henne selv og min venninne og vi har begge admin rettigheter med i vår del av datamaskinen. Jeg har blitt prøver å slette den gamle bruker mapper, men det går så langt så sier ikke kan slette tilgang. Er det en måte å slette dem for plass skyld takk. På forhånd takk |
|
| |||
| |||
| Du bør ta en sikkerhetskopi før du sletter disse i tilfelle noe går galt. Dette er ikke anbefalt å bruke på en fil med mindre du er 100% sikker på hva det er. Boot inn Sikkermodus Logg deg på vanlig konto. Å ta full kontroll over en fil:
|
|
| |||
| |||
| Jeg vet det onde sorteres det for deg, jeg så tidligere. Men downage tapt innlegget ditt og mitt "fremtidig referanse innlegget" Så her går det: I fremtiden reformatere din stasjoner når du gjør en reinstall (det er et valg i prosessen) denne måten HDD bli tørket av alt, og operativsystemet kan gå rent på. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| E-post Sortering og mapper | Paul4763 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 30 september 2009 10:47 |
| Mapper i HD Snudde i klynger | Shaltkalvis | Drivere og flyttbare medier | 1 | 17 august 2009 05:10 |
| Kan ikke slette noen mapper | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 1 | 15 juni 2008 04:50 |
| Kan ikke slette gamle brukerprofil | g28469b | Windows-operativsystemer | 2 | 10 januar 2008 19:01 |
| Uønskede Mapper | Jayu | Windows-operativsystemer | 1 | 17 august 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |