Kan ikke slette Skjult Recycler Bin I Backup File Så jeg har været nødt til at omformatere to gange siden jeg købte min computer. Den seneste backup fil var enkel, jeg bare tog ejerskab over filerne og slettede dem, rent og enkelt. Den første backup-fil, er imidlertid for lidt over et år gammel, og jeg er ikke i stand til at slette et af de skjulte genvindingsvirksomhed bokspaller under min backup \ genvindingsvirksomhed bibliotek og jeg får den samme fejl hver gang: "kan ikke slette dc22: Adgang nægtet . Sørg for, at filen ikke er fuld eller skrivebeskyttet. "
Jeg har mange problemer med denne dumme ting. Jeg har sat min mappe for at vise alle skjulte filer / mapper, samt skjulte system mapper og whatnot. Denne genvindingsvirksomhed bin stadig viser sig tom, men af en eller anden grund når jeg højreklikke og kontrollere egenskaber, er det stadig har 39 filer og 50 mapper i det, ammounting til 70mb af rummet. Den plads er ikke problemet selvfølgelig, men jeg ville meget gerne bare slippe af med denne irriterende mappe og det er det eneste, stoppe mig.
Jeg har prøvet hævde ejerskab. Jeg har prøvet at køre DOS-prompten via Start> Kør> cmd og sletning af filer på den måde. Problemet er, at computeren ikke kan finde nogen filer der skal slettes.
Hvis nogen ved, hvordan man kan gå om fastsættelse af denne vil jeg stor pris på det. "Alt-vidende" computer techs på gateway og Microsoft simpelthen tyder de ting jeg har forklaret dem jeg har prøvet.
(Og ja, jeg har prøvet at køre DOS-prompten for at slette de filer, mens der sluttede den explorer.exe processen midlertidigt, men ingen held der.) |