Ei voi poistaa Piilotettu kierrättäjälle Bin Vuonna Backup File Joten, minulla on ollut muokata kahdesti koska ostin minun tietokone. Tuorein varmuuskopio tiedosto on yksinkertainen, minä vain otti omistus yli tiedostot ja poistetaan ne, puhdas ja yksinkertainen. Ensimmäinen varmuuskopio tiedosto on kuitenkin vain vähän yli vuoden vanha, ja olen voinut poistaa yksi piilossa kierrättäjälle laareihin nojalla minun varmuuskopio \ kierrättäjälle hakemisto ja saan saman virheen aina: "ei voi poistaa DC22: pääsy evätään . varmista, että tiedosto ei ole täynnä tai kirjoitussuojattu. "
Minulla on monia ongelmia tämän typerä asia. Olen asettanut minun kansio näytä kaikki piilotetut tiedostot / kansiot, sekä piilotettuja järjestelmäalueet ja vaikka mitä. Tämä kierrättäjälle bin vielä näkyy tyhjä, mutta jostain syystä kun olen oikeassa napsauttamalla ja tarkista ominaisuuksia, se on edelleen 39 kuvaa ja 50 kansioita se, ammounting on 70mb tilaa. Tila ei ole asiasta selvää, mutta haluaisin mielelläni vain päästä eroon tästä hankalasta kansio ja tämä on ainoa asia pysäyttäminen minua.
Olen yrittänyt väittää omistukseen. Olen kokeillut käynnissä komentokehotteen kautta Käynnistä> Suorita> cmd ja poistamalla tiedostoja tällä tavalla. Ongelmana on, tietokone ei löydä mitään tiedostoja poistaa.
Jos joku tietää, miten menetellä noin vahvistamisesta tämän Haluaisin paljon arvostaa sitä. "Kaikki tietävä" tietokone techs klo yhdyskäytävän ja microsoft yksinkertaisesti ehdottaa asioita olen jo selittänyt niitä olen yrittänyt.
(Ja kyllä, olen yrittänyt käynnissä dos kehote poistaa tiedostot samalla lopettaa explorer.exe prosessia väliaikaisesti, mutta ei onnea ei joko.) |