vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Ei voi poistaa Piilotettu kierrättäjälle Bin Vuonna Backup File

Reply

Thread Tools
Old 2 joulukuu 2007, 23:12
Uusi Jäsen

Default Ei voi poistaa Piilotettu kierrättäjälle Bin Vuonna Backup File

Joten, minulla on ollut muokata kahdesti koska ostin minun tietokone. Tuorein varmuuskopio tiedosto on yksinkertainen, minä vain otti omistus yli tiedostot ja poistetaan ne, puhdas ja yksinkertainen. Ensimmäinen varmuuskopio tiedosto on kuitenkin vain vähän yli vuoden vanha, ja olen voinut poistaa yksi piilossa kierrättäjälle laareihin nojalla minun varmuuskopio \ kierrättäjälle hakemisto ja saan saman virheen aina: "ei voi poistaa DC22: pääsy evätään . varmista, että tiedosto ei ole täynnä tai kirjoitussuojattu. "

Minulla on monia ongelmia tämän typerä asia. Olen asettanut minun kansio näytä kaikki piilotetut tiedostot / kansiot, sekä piilotettuja järjestelmäalueet ja vaikka mitä. Tämä kierrättäjälle bin vielä näkyy tyhjä, mutta jostain syystä kun olen oikeassa napsauttamalla ja tarkista ominaisuuksia, se on edelleen 39 kuvaa ja 50 kansioita se, ammounting on 70mb tilaa. Tila ei ole asiasta selvää, mutta haluaisin mielelläni vain päästä eroon tästä hankalasta kansio ja tämä on ainoa asia pysäyttäminen minua.

Olen yrittänyt väittää omistukseen. Olen kokeillut käynnissä komentokehotteen kautta Käynnistä> Suorita> cmd ja poistamalla tiedostoja tällä tavalla. Ongelmana on, tietokone ei löydä mitään tiedostoja poistaa.

Jos joku tietää, miten menetellä noin vahvistamisesta tämän Haluaisin paljon arvostaa sitä. "Kaikki tietävä" tietokone techs klo yhdyskäytävän ja microsoft yksinkertaisesti ehdottaa asioita olen jo selittänyt niitä olen yrittänyt.

(Ja kyllä, olen yrittänyt käynnissä dos kehote poistaa tiedostot samalla lopettaa explorer.exe prosessia väliaikaisesti, mutta ei onnea ei joko.)
Old 2 joulukuu 2007, 23:53
Uusi Jäsen

*** UPDATE ***

Minulla oli mahdollisuus tehdä joitakin progess kautta DOS.

Sain osaksi hakemistossa sijaitsee C: \ Omat varmuuskopio \ kierrättäjälle \ s-1-5-21 ... etc \

Olen voinut poistaa kaikki tiedostot tähän hakemistoon, mutta mitä on jäljellä yli on hakemistoja (kuten DC22, DC8, DC9, jne..)

En pysty nämä hakemistojen kautta dos kuitenkin, kun yritän pääsy on estetty. Kun yritän poistaa nämä alihakemistot, se sanoo, että järjestelmä ei löydä tiedosto.

Joten olen laskenut vain alihakemistoissa ainakin, mutta nämä ovat ne, jotka annoitte minulle kaikki vaikeuksia Ensinnäkin uskon. Kaikki apu on tervetullutta.
Old 3 joulukuu 2007, 01:05
Moderator Group

Jos voit antaa minulle tarkka koko polku jokaiselle voisin pystyä auttamaan.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Poista kaikki minun todella vanha varmuuskopio hakemistoja? bala48225 General Software Chat 2 2 elokuu 2009 18:38
Miksi en voi poistaa tämän kummallisen tiedostotyypin pois minun USB? Scottuk Windows-käyttöjärjestelmät 3 5th Jun 2009 00:46
Ohje poistaa. Flv tiedosto dhawalmkt General Software Chat 4 8. Lokakuu 2008 21:01
MS Excel-tiedosto Backup Creios Office Suites & Applications 3 30th Apr 2008 01:54
PLEASE HELP! ei voi poistaa huono tiedosto!? Canadian2199 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 11. Sep 2007 03:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.