mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Kan niet verwijderen Verborgen Recycler Bin In Backup File

Reply

Thread Tools
Old 2 december 2007, 23:12
Nieuw Lid Fractie

Default Kan niet verwijderen Verborgen Recycler Bin In Backup File

Dus, ik had moeten opnieuw twee keer omdat ik mijn computer kocht. De meest recente back-up bestand was simpel, ik vond de eigendom over de bestanden en verwijderd, schoon en eenvoudig. De eerste back-up bestand is echter een iets meer dan een jaar oud en ik ben niet in staat om u een van de verborgen recyclingondernemingen bakken onder de mijn back-up \ recycler map en ik krijg het elke keer dezelfde fout: "kan niet verwijderen DC22: toegang is geweigerd . Zorg ervoor dat het bestand niet volledig of schrijf beschermd. "

Ik heb veel problemen met dit stomme ding. Ik heb mijn map om alle verborgen bestanden / mappen, evenals de verborgen systeem mappen en zo. Dit recyclingondernemingen bin nog steeds met lege, maar om wat voor reden dan wanneer ik klik met de rechtermuisknop en controleer eigenschappen, het nog steeds heeft 39 bestanden en 50 mappen in het ammounting tot 70MB aan ruimte. De ruimte is niet het probleem natuurlijk, maar ik zou graag iets kwijt te raken van deze vervelende map en dit is het enige wat me stoppen.

Ik heb geprobeerd beweert eigendom. Ik heb geprobeerd het uitvoeren van de DOS-prompt via Start> Uitvoeren> cmd en het verwijderen van bestanden die manier. Het probleem is de computer niet kunt vinden, alle bestanden te verwijderen.

Als iemand weet hoe het moet gaan over de vaststelling van dit zou ik veel waardering voor is. De "all-wetende" computer Techs op gateway en microsoft gewoon stel de dingen die ik heb al uitgelegd dat in de hen heb ik het geprobeerd.

(En ja, ik heb geprobeerd het uitvoeren van de DOS-prompt om de bestanden te verwijderen, terwijl de beëindiging van het proces explorer.exe tijdelijk, maar geen geluk er een.)
Old 2 december 2007, 23:53
Nieuw Lid Fractie

*** UPDATE ***

Ik was in staat om enkele voorgangsbalk via DOS.

Ik heb in de map in c: \ mijn back-up \ recycler \ s-1-5-21 ... etc \

Ik was in staat om alle bestanden in deze map, maar wat overblijft is meer mappen (zoals DC22, DC8, dc9, enz..)

Ik ben niet in staat om in deze mappen via dos al, toen ik proberen de toegang wordt geweigerd. Wanneer ik probeer het verwijderen van deze submappen, dan zegt het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Dus ik ben gewoon naar de subdirectory ten minste, maar deze zijn het, dat ik alle problemen in de eerste plaats denk ik. Iedere hulp is welkom.
Old 3 december 2007, 01:05
Moderator Groep

Als u mij de exacte hele pad naar elk ik misschien kunnen helpen.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.