mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kan ikke slette Skjult Recycler Bin I sikkerhetskopifilen

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 des 23:12
New Member Group

Default Kan ikke slette Skjult Recycler Bin I sikkerhetskopifilen

Så jeg har måttet reformatere to ganger siden jeg kjøpte min datamaskin. De siste sikkerhetskopifilen var enkelt, jeg bare tok eierskap over filene og slettet dem rene og enkle. Den første sikkerhetskopifilen, men er litt over et år gammel og jeg ikke kan slette en av de skjulte recycler vinduer under mitt backup \ recycler katalog og jeg får samme feilen hver gang: "kan ikke slette DC22: Access is denied . sikre at filen ikke er full eller skrivebeskyttet beskyttet.

Jeg har mange problemer med denne dumme ting. Jeg har satt min mappe for å vise alle skjulte filer / mapper, samt skjulte systemmapper og hva. Dette recycler bin fremdeles vises tomme, men av en eller annen grunn når jeg høyreklikker og sjekke egenskaper, det har likevel 39 filer og 50 mapper i den, ammounting til 70mb plass. Plassen er ikke problemet åpenbart, men jeg ville mye vil bare bli kvitt denne irriterende mappe, og dette er den eneste som stopper meg.

Jeg har prøvd hevde eierskap. Jeg har prøvd å kjøre DOS-ledeteksten via Start> Kjør> cmd og slette filer på den måten. Problemet er at maskinen ikke kan finne noen filer å slette.

Hvis noen vet hvordan man skal gå om å fikse dette ville jeg mye pris på det. "All-knowing" datamaskin techs på gateway og Microsoft bare foreslå de tingene jeg allerede har forklart det dem jeg har prøvd.

(Og ja, jeg har prøvd å kjøre DOS-ledeteksten til å slette filer mens avslutte explorer.exe prosessen midlertidig, men nei der heller.)
Old 2nd 2007 des 23:53
New Member Group

*** UPDATE ***

Jeg var i stand til å gjøre noen progess gjennom DOS.

Jeg fikk inn i katalogen som ligger i C: \ Mine backup \ recycler \ s-1-5-21 ... etc \

Jeg var i stand til å slette alle filer i denne katalogen, men det som er igjen er mer kataloger (som DC22, dc8, DC9, etc..)

Jeg kan ikke legge disse katalogene gjennom dos skjønt, når jeg prøver Access is denied. Når jeg prøver å slette disse underkataloger, står det at systemet finner ikke den angitte filen.

Så jeg ned til bare underkataloger minst, men disse er de som gir meg alle problemer i utgangspunktet tror jeg. Hjelp er verdsatt.
Old 3dje Dec 2007, 01:05
Moderator Group

Hvis du kan gi meg den eksakte hele banen til hver og en jeg kan være i stand til å hjelpe.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Slett alle mine virkelig gamle backup kataloger? bala48225 General Software Chat 2 2 august 2009 18:38
Hvorfor kan jeg ikke slette denne odde filtype av mine USB? Scottuk Windows-operativsystemer 3 5 juni 2009 00:46
Hjelp slette. Flv fil dhawalmkt General Software Chat 4 8 oktober 2008 21:01
MS Excel-fil Backup Creios Office Suites & Applications 3 30 april 2008 01:54
PLEASE HELP! kan ikke slette dårlige fil!? Canadian2199 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 11. sep 2007 03:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.