![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey jeg i går vendte min Acer 5102 WLMi laptop slukket for natten. Jeg vågnede op med at finde, at det ville tænde, men efter Windows XP lastning underskrive kom på (med rulle lastning bar) i nogle få sekunder, det ville shutdown og boot back up og gå i en endeløs løkke, indtil batteriet er taget ud. Jeg har brug for at vide, hvordan man kan løse dette problem. Tak. Processor: AMD Turion TL50 1.6ghz dual core Video Card: ATI Radeon Xpress 1300 Kører Windows XP Home Edition 120GB PATA HDD 1 GB DDR2 RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat: 1. IDE 0 2. IDE 1 3. SATA 4. PCI BEV: Realtek Boot Agent 5. USB HDD 6. USB CDROM 7. USB FDD 8. USB KEY |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig i Enhedshåndtering / IDE ATA ATAPI Controllers .... Højreklik på hver kanal, vælg Egenskaber / Avanceret ......... skal du finde din CD Drive & som IDE-kanal, du har brug for.
| |||
| |||
| godt i cant selv Acess vinduer længst jeg kan få er at vinduerne loading skærmen og bios.I har Acer nyttiggørelse diske men jeg dont kende, hvis der menes at køre uden en grænseflade gerne Windows XP-cd er. Mit eneste problem nu forsøger at finde den rigtige boot rækkefølge, således at min Windows XP-cd er genkendt. |
|
| |||
| |||
| Normalt genoprettelseskonsollen Disk (r) vil returnere Laptop til fabrikindstillinger .... forsøge genstart med genoprettelseskonsollen disken og se om du bliver præsenteret med gendannelse. |
|
| |||
| |||
| tak fyrene i udslettet mit C-drev og re-installerede Windows alt er i orden og kører undtagen min lyde drivere ikke fungerer, går il gøre en anden stilling på dette skål. |