![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Eilen kääntyi minun acer 5102 WLMI kannettava tietokone pois päältä yön. Heräsin löytää, että se puolestaan, mutta sen jälkeen, kun Windows XP lastaus allekirjoittaa tuli (ja scrolling lastaus bar) on muutaman sekunnin se sammutuksen ja käynnistyksen takaisin ylös ja mennä loputon silmukka, kunnes akku on otettu pois. Minun täytyy tietää, miten tämän ongelman ratkaisemiseksi. Kiitos. Prosessori: AMD Turion TL50 1.6ghz kahden ytimen Näytönohjain: ATI Radeon Xpress 1300 Windows XP Home Edition 120GB PATA HDD 1 GB DDR2 RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Quote: 1. IDE-0 2. IDE-1 3. SATA 4. PCI BEV: Realtek Boot Agent 5. USB HDD 6. USB CDROM 7. USB FDD 8. USB KEY |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tutustu Laitehallinnassa / IDE ATA ATAPI-ohjaimet .... oikeassa napsauttamalla kunkin kanavan, valitse Ominaisuudet / Advanced ......... Sinun pitäisi sitten löytää CD-asema ja jotka IDE-kanava, jota tarvitsemme.
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Yleensä Recovery levy (t) palauttaa Laptop tehtaan asetukset .... yrittää käynnistystä kanssa Recovery levy ja katso jos esitetään Recovery vaihtoehtoja. |
|
| |||
| |||
| thanks guys i nujerra minun C-asemaan ja uudelleen asentanut Windows kaikki on kunnossa ja toiminnassa paitsi minun kuulostaa ajurit eivät toimi, olettaa il tehdä toiseen virkaan, että hurraa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ubuntu on lastaus mutta sisäänkirjoittautumissivuksesi näyttö ei lastaus | medman007 | Linux & Alternative OS | 0 | 6. Jun 2009 19:12 |
| Ei voi saada viime emolevyn splash näytön MSI P7N Diamond osa 2 | alfred01 | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 30. toukokuuta 2009 08:02 |
| E Systems kone ei mene ohi windows xp-logo? | windows3001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 29th Jan 2009 14:03 |
| Screen kääntämällä vihreä kun lataa PC-peli | opnight | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 16th Aug 2008 09:11 |
| Musta ruutu lastauksen jälkeen | Zen2007 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 22. Huhtikuu 2008 16:57 |
| Thread Tools | |
| |