![]() |
|
|
|||
|
|||
|
He Gisteren heb ik mijn Acer 5102 WLMi laptop uit voor de nacht. Ik werd wakker te vinden dat het schakelen, maar na de windows xp laden teken kwam op (met de bladeren laden bar) voor een paar seconden zou afsluiten en start een back-up en ga in een eindeloze lus totdat de batterij werd genomen. Ik moet weten hoe dit probleem op te lossen. Bedankt.
Processor: AMD Turion TL50 1.6GHz dual core Videokaart: ATI Radeon Xpress 1300 Windows XP Home Edition 120GB PATA HDD 1 GB DDR2 RAM |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
1. IDE-0 2. IDE 1 3. SATA 4. PCI BEV: Realtek Boot Agent 5. USB HDD 6. USB CDROM 7. USB-FDD 8. USB KEY |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Neem een kijkje in Apparaatbeheer / IDE ATA ATAPI controllers .... rechts klik op elk kanaal, selecteert u Eigenschappen / Geavanceerd ......... u moet dan vind je CD Drive & IDE-kanaal die je nodig hebt.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Normaal wordt de Recovery Disk (s) zal de laptop naar de fabrieksinstellingen .... proberen herstarten met de herstelconsole schijf en kijk of u worden aangeboden met Recovery opties.
|
|
|
|||
|
|||
|
thanks guys i weggevaagd mijn C schijf en opnieuw installeren van Windows is alles prima en draait, behalve voor mijn geluiden drivers niet werken, veronderstel wel een ander bericht op dat
sante.
|