![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej går jag vände min Acer 5102 WLMi laptop off för natten. Jag vaknade för att finna att det skulle vända om men efter windows xp lastning tecken kom på (med scrolling lastning bar) i några sekunder skulle avstängning och uppstart tillbaka upp och gå i en oändlig loop tills batteriet togs ut. Jag måste få veta hur man ska lösa detta problem. Tack. Processor: AMD Turion TL50 1.6GHz dual core Grafikkort: ATI Radeon Xpress 1300 Kör Windows XP Home Edition 120GB PATA HDD 1 GB DDR2 RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat: 1. IDE 0 2. IDE 1 3. SATA 4. PCI BEV: Realtek Boot Agent 5. USB HDD 6. USB CDROM 7. USB FDD 8. USB-nyckel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt i Enhetshanteraren / IDE ATA ATAPI Controllers .... högerklicka varje kanal, välj Egenskaper / Advanced ......... Du ska sedan hitta din CD-enhet och som IDE-kanal som du behöver.
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Normalt Recovery Disk (s) kommer tillbaka den bärbara datorn till fabriksinställningar .... Försök omstart med Inkassering skivan och se om du är lastad med Inkassering alternativ. |
|
| |||
| |||
| tack killar i utplånats min C-enheten och åter installerade windows allt är bra och kör med undantag för mitt ljud drivrutiner inte fungerar, förmodar ska göra en annan tjänst för att skål. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ubuntu laddas men inloggningsskärm inte lastning | medman007 | Linux & Alternativa OS | 0 | 6 juni 2009 19:12 |
| Det går inte att komma förbi moderkortet stänk skärmen MSI P7N Diamond del 2 | alfred01 | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 30 maj 2009 08:02 |
| E Systems maskin kommer inte att gå förbi windows xp logotyp? | windows3001 | Windows-operativsystem | 4 | 29 januari 2009 14:03 |
| Screen gröna vid lastning ett PC-spel | opnight | Grafikkort & Skärmar | 6 | 16 august 2008 09:11 |
| Svart skärm efter lastning | Zen2007 | Windows-operativsystem | 8 | 22 april 2008 16:57 |
| Thread Tools | |
| |