![]() |
|
| |||
| |||
| Klikk her for å besøke CCleaner.com nettstedet og laste ned Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruker IE 7, ikke sikker på om dette gjelder for Firefox, men er det en måte å kjøre cleanner uten deleatijng deg login / passord. Mange takk, Mpenney |
|
| |||
| |||
| Fjern merkingen Cookies under både Windows og programmer kategorier. |
|
| |||
| |||
| Har det takk. MPenney |
|
| |||
| |||
| CCleaner er kjempebra, min pc går mye raskere siden jeg har brukt det .... :) |
|
| |||
| |||
| It's a great freeware verktøyet. De har andre produkter gratis, dersom du sjekke ut deres nettsted: http://www.ccleaner.com/ |
|
| |||
| |||
| Er det en måte å oppdatere en eksisterende versjon av CCleaner stedet for å slette den gamle versjonen før du installerer den nye versjonen? Ikke at du gjør dette, er noe stort stresset eller noe, bare nysgjerrig ........ |
|
| |||
| |||
| Den nye versjoner overskrive gamle helt fint. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CCleaner 2.12.660 | evilfantasy | General Software Chat | 4 | 5 okt 2008 20:08 |
| Ccleaner nyeste versjon | Mooseknuckle | General Software Chat | 3 | 10nde sep 2008 21:57 |
| CCleaner v2.07.575 (4-28-08) | evilfantasy | General Software Chat | 3 | 9nde sep 2008 16:01 |
| CCleaner 2.08.588 | evilfantasy | General Software Chat | 6 | 26 juni 2008 09:28 |
| CCleaner v2.00.495 RC | evilfantasy | General Software Chat | 4 | 3dje sep 2007 11:12 |
| Thread Tools | |
| |