mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Changed Word ikke kan finde noget Genindvundne Dokument

Reply

Thread Tools
Old 15 November 2008, 00:04
Ny Medlem Gruppen

Default Changed Word ikke kan finde noget Genindvundne Dokument

Hey gutter! Jeg er ny på stedet, havde et kort spørgsmål:

Jeg skrev et dokument på min computer på arbejdet, med Microsoft 2003. Kort efter jeg færdig med at skrive det ... men inden jeg gemt eller trykt det ... strømmen gik ud. Når strømmen kom tilbage på, jeg genåbnes Microsoft 2003, og var lettet over at se dokumentet pop sikkerhedskopierer, med en prompt som spørger, om jeg ønskede at gemme eller slette filen ... men jeg valgte uanset option væsentlige sagde "jeg 'll komme tilbage til det senere ", fordi jeg er en idiot.

To eller tre dage senere, var jeg stadig ignorere popup der spørger, om jeg ønskede at gemme det. Og så, uden nogen advarsel, jeg kom i arbejde en dag, og vi pludselig havde Microsoft 2007 på vores computere.

Og nu kan jeg ikke finde den gendannede dokument.

Jeg fandt hvor Microsoft 2007 butikker er det inddrevne dokumenter, men den ene, jeg søger efter er der ikke.

Anybody have nogen tanker om, hvor jeg kan finde mit Microsoft 2003 inddrives dokument, nu hvor jeg har Microsoft 2007?

Mange tak for din hjælp!
Old 15 November 2008, 00:07
Ny Medlem Gruppen

JA! Sorry for ikke at gøre dette første, men her er det, jeg regnede straks efter udstationering dette:

Jeg vidste ikke, hvad ville billedet blive kaldt ... men jeg husker en unik ord i dokumentet, som ikke ville være i en anden fil (fordi jeg havde gjort det op.) Så jeg åbnede søgeværktøj søgt efter dokumenter på drev C, hit "avanceret søgning", og derefter skrev i unikke ord og klikkede søgning. Det poppet op lige med det samme!

Så ... håber, der hjælper alle andre, der kan være lige så doven som jeg.
Old 15 November 2008, 03:49
Redaktør Gruppen

Glad du fandt den. Søg vil finde de fleste ting.

Bedste mulighed i fremtiden - gem den, mens du kan gøre det nemt.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Word-dokument Overskriv Hjælp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Word 2007 Brevfletning - midlertidige dokument? falandys1002 Office Suites & Applications 0 19. jun 2009 05:35
Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller snowblind Office Suites & Applications 8 21. mar 2009 13:27
Spoken Word til typebestemmes ord pest79456 Office Suites & Applications 8 4 november 2007 08:55
Sådan slettes en ekstra side i et MS Word dokument? pchopra65 Office Suites & Applications 2 6. sep 2007 03:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.