![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit! Olen uusi www-sivustolla oli nopea kysymys: Kirjoitin asiakirjan minun tietokone työpaikalla, Microsoft 2003. Pian sen jälkeen kun olen lopettanut kirjallisesti sitä ... mutta ennen kuin olen tallentanut tai painettu se ... valta lähti ulos. Kun virta tuli takaisin, en avattu uudelleen Microsoft 2003, ja oli helpottunut nähdä asiakirja pop takaisin ylös, ja kehote kysyy, onko Halusin tallentaa tai poistaa tiedoston ... mutta valitsi riippumatta vaihtoehto lähinnä sanoi: "I "ll päästä takaisin myöhemmin", koska olen idiootti. ![]() Kaksi tai kolme päivää myöhemmin, olin edelleen piittaamatta popup pyytää jos Halusin tallentaa sitä. Ja sitten, ilman varoitusta, tulin työelämään yhden päivän ja me yhtäkkiä oli Microsoft 2007 tietokoneillamme. Ja nyt ei löydä talteen asiakirja. I DID löytää jos Microsoft 2007 varastoi sen talteen asiakirjoja, mutta yhden Etsin ei ole. Kukaan ole mitään ajatuksia siitä, mihin voin löydä Microsoft 2003 talteen asiakirja, nyt kun olen Microsoft 2007? Kiitos paljon apuanne! |
|
| |||
| |||
| KYLLÄ! Valitettavasti ne eivät tee tätä, mutta tässä minä keksin heti lähettämistä tämän seuraavasti: En tiedä, mitä tiedoston nimeksi tulisi ... mutta en muista, ainutlaatuinen sanan että asiakirja, joka ei olisi muut tiedostojärjestelmät (koska minun oli tehtävä se.) Joten avannut hakutyökalua etsinyt asiakirjat C-asemaan, lyötäviksi "Laajennettu haku", ja sitten kirjoitetaan ainutlaatuinen sanan ja napsautit haku. Se piipahti ylös heti! Joten ... toivon, että auttaa ketään muuta, joka voisi olla yhtä laiska kuin olen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad löysit sen. Etsi löytää eniten asioita. Paras vaihtoehto myös tulevaisuudessa - tallentaa sitä samalla, kun voit tehdä sen helposti.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Word-asiakirja Korvaa Ohje | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 syyskuu 2009 04:15 |
| Word 2007 Joukkopostitus - Väliaikaiset Asiakirja? | falandys1002 | Office Suites & Applications | 0 | 19th Jun 2009 05:35 |
| Word 2007, lukuun ottamatta sivuja sana count | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. Maaliskuu 2009 13:27 |
| Puhuttu sana on kirjoitettu sana | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4. marraskuu 2007 08:55 |
| Miten poistaa ylimääräinen sivu yhden MS Word-asiakirja? | pchopra65 | Office Suites & Applications | 2 | 6. Sep 2007 03:51 |
| Thread Tools | |
| |