mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Veranderd Word, Can't Find Geïnd Document

Reply

Thread Tools
Old 15 november 2008, 00:04
Nieuw Lid Fractie

Hey guys! Ik ben nieuw op de site, had een korte vraag:

Ik schreef een document op mijn computer op het werk, met Microsoft 2003. Kort nadat ik klaar bent met het schrijven ervan ... maar voordat ik opgeslagen of afgedrukt it ... de macht ging. Toen de macht kwam weer op, ik heropend Microsoft 2003, en was opgelucht om te zien het document pop back-up, met een gevraagd of ik wilde opslaan of verwijderen van het bestand ... maar ik koos voor welke optie wezen zei: "Ik Ik kom weer terug naar het later ", want ik ben een idioot.

Twee of drie dagen later, was ik nog aan het popup vraag of ik wilde slaan. En vervolgens, zonder enige waarschuwing, kwam ik aan het werk op een dag en we opeens had Microsoft 2007 op onze computers.

En nu kan ik niet vinden de herstelde document.

I DID vinden waar Microsoft 2007 slaat het is teruggevorderd documenten, maar degene die ik zoek, is er niet.

Iemand enig gedachten over waar kan ik mijn Microsoft 2003 herstelde document, nu heb ik Microsoft 2007?

Thank you so much for your help!
Old 15 november 2008, 00:07
Nieuw Lid Fractie

YES! Sorry voor het niet doen, maar hier is wat ik dacht onmiddellijk na deze posting:

Ik wist niet wat het dossier zou worden ... maar ik heb vergeten een uniek woord in het document dat zou niet in een ander bestand (want ik had verzonnen.) Dus ik opende het zoekprogramma, gezocht naar documenten op de C-schijf, klik op "geavanceerd zoeken" en vervolgens ingevoerd in het unieke woord en klikt op Zoeken. Zij kwam juist weg!

Dus ... hoop dat het helpt iedereen die zou kunnen worden als lui als ik ben.
Old 15 november 2008, 03:49
Moderator Groep

Blij dat je het gevonden. Zoeken vind de meeste dingen.

Beste optie in de toekomst - op te slaan terwijl je kan zo gemakkelijk.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.