![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens! Jeg er ny på stedet, hadde en rask spørsmålet: Jeg skrev et dokument på datamaskinen min på jobb, med Microsoft 2003. Kort tid etter at jeg ferdig med å skrive det ... men før jeg lagres eller skrives ut på det ... strømmen gikk ut. Når strømmen kom tilbake igjen, jeg re-åpnet Microsoft 2003, og var lettet over å se dokumentet pop sikkerhetskopierer, med en melding som spør om jeg ønsket å lagre eller slette filen ... men jeg valgte hva alternativet hovedsak sa "jeg vil komme tilbake til det senere, fordi jeg er en idiot. ![]() To eller tre dager senere var jeg fremdeles ignorerer oppspretningsinformasjonen spør om jeg ønsket å lagre den. Og så, uten forvarsel, jeg kom i arbeid en dag og vi plutselig hadde Microsoft 2007 på våre datamaskiner. Og nå kan jeg ikke finne det gjenopprettede dokumentet. Jeg fant der Microsoft 2007 butikker det gjenopprettede dokumenter, men den jeg leter etter ikke er der. Noen som har noen tanker om hvor jeg kan finne min Microsoft 2003 gjenopprettede dokumentet, nå som jeg har Microsoft 2007? Tusen takk for hjelpen! |
|
| |||
| |||
| YES! Sorry for ikke å gjøre dette først, men her er det jeg skjønte umiddelbart etter oppslaget dette: Jeg visste ikke hva filen vil bli kalt ... men det gjorde jeg husker et unikt ord i dokumentet som ikke ville være i annen fil (fordi jeg hadde gjort det.) Så jeg åpnet opp søkeverktøy, søkte etter dokumenter på stasjon C, hit "Avansert søk", og deretter skrevet i den unike ord og klikket søk. Det popped opp med en gang! Så ... håper det hjelper noen andre som kan være så lat som jeg er. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad du fant det. Søket vil finne det meste. Beste alternativet i fremtiden - lagre det mens du kan gjøre det enkelt.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word Document Overwrite Hjelp | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 september 2009 04:15 |
| Word 2007 Utskriftsfletting - Midlertidig dokumentet? | falandys1002 | Office Suites & Applications | 0 | 19 juni 2009 05:35 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Talte ordet skrives ordet | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 nov 2007 08:55 |
| Slik sletter du en ekstra side i et Word-dokument? | pchopra65 | Office Suites & Applications | 2 | 6te sep 2007 03:51 |
| Thread Tools | |
| |