mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Changed Word Cannot Hitta Återvinningsbränslen Dokument

Reply

Thread Tools
Old 15 november 2008, 00:04
New Member Group

Default Changed Word Cannot Hitta Återvinningsbränslen Dokument

Hej grabbar! Jag är ny på platsen hade en snabb fråga:

Jag skrev ett dokument på min dator i arbetet, med Microsoft 2003. Strax efter att jag slutade att skriva det ... men innan jag sparas eller skrivas ut det ... strömmen gick ut. När strömmen kom tillbaka, jag åter öppnas Microsoft 2003, och var lättad över att se dokumentet pop tillbaka, med en snabb fråga om jag ville spara eller ta bort filen ... men jag valde oavsett alternativ huvudsak sa "Jag "ll komma tillbaka till det senare, eftersom jag är en idiot.

Två eller tre dagar senare var jag fortfarande ignorerar popup frågade om jag ville spara den. Och sedan, utan förvarning, jag kom till jobbet en dag och vi plötsligt hade Microsoft 2007 på våra datorer.

Och nu kan jag inte hitta det återvunna dokument.

Jag hittade där Microsoft 2007 butiker är det återvunna dokument, men en som jag letar efter inte finns där.

Någon som har några tankar om var jag kan hitta mitt Microsoft 2003 återvunna dokument, nu när jag har Microsoft 2007?

Tack så mycket för din hjälp!
Old 15 november 2008, 00:07
New Member Group

JA! Ledsen för att inte göra detta första, men här är vad jag tänkte omedelbart efter meddelanden här:

Jag visste inte vad filen skulle kallas ... men jag minns ett enda ord i det dokument som inte skulle vara i någon annan fil (eftersom jag hade gjort det.) Så jag öppnade sökverktyg, sökte efter dokument på C-enheten, klicka på "avancerad sökning" och sedan skrev i den unika ordet och klickar på sök. Den popped upp genast!

Så ... hoppas det hjälper någon annan som kan vara så lat som jag är.
Old 15 november 2008, 03:49
Moderator-gruppen

Kul att du hittade den. Sök hittar det mesta.

Bästa alternativet i framtiden - spara det medan du kan göra så lätt.

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.