mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Check min opgave manager ud for mig plz:)

Reply

Thread Tools
Old 8 juli 2008, 08:22
Donor-Gruppen

Default Check min opgave manager ud for mig plz:)

hej alle igen

min pc kører lidt langsomt, så kunne nogen have et kig på mit hverv bestyrer og et mig ikke, hvis der er noget, der kører, at der ikke er behov for eller måske eney mistænkelige ting kører
Jeg har sat en cirkel rundt ting, jeg ikke nogen, hvad der for
ASO Cener TCP messenger og rundell32.exe
iv aldrig set dem, før du skal af blevet tilføjet en uge siden jeg har installeret g kraft drev siden måske thats hvad de er?

Print Screen her>

http://i124.photobucket.com/albums/p...askmanager.jpg

tak for eney hjælp

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 8 juli 2008, 08:29
Donor-Gruppen

iv netop udløbne Cener TCP messenger, og det ser ud til coem i smag manager når jeg tern på mine vinduer side bar, så thats at en:)
rundell32.exe er grafik drivere indstilling er det sikkert at tern off?

Old 8 juli 2008, 09:40
Redaktør Gruppen

Forsøger at finde ud Hvad foregår der ved at kigge i Jobliste er temmelig umuligt. En Hijackthis log ville være meget mere sigende.

Old 8 juli 2008, 18:00
Donor-Gruppen

Alt i dit hverv bestyrer ser fint og som onde sagde en Hijackthis ville være langt mere effektiv.
rundll32.exe er en proces, der henretter DLL's og placerer deres biblioteker i hukommelsen,
så de kan bruges mere effektivt af ansøgninger.
rundll32.exe bør ikke være handicappet, der kræves til væsentlige ansøgninger til arbejde ordentligt.

alg.exe er en proces, der tilhører Microsoft Windows-operativsystem. Det er en grundlæggende proces for Microsoft Windows Deling af internetforbindelse og Firewall til internetforbindelse. Dette program er vigtigt for en stabil og sikker drift af din computer og bør afsluttes ikke.

Svchost.exe er et system proces, der tilhører Microsoft Windows-operativsystem, som håndterer processer køres fra DLL-filer. Dette program er vigtigt for en stabil og sikker drift af din computer og bør afsluttes ikke.

spoolsv.exe er en Microsoft Windows-system eksekverbare som håndterer trykprocessen. Dette program er vigtigt for en stabil og sikker drift af din computer og bør afsluttes ikke.

wscntfy.exe er en del af Microsoft Windows Security system og udgange den aktuelle sikkerhedssituation status på din computer. Dette program er vigtigt for en stabil og sikker drift af din computer og bør afsluttes ikke.

smss.exe er en proces, som er en del af Microsoft Windows-operativsystem. Det kaldes Session Manager Subsystem og er ansvarlig for håndtering af sessioner på dit system. Dette program er vigtigt for en stabil og sikker drift af din computer og bør afsluttes ikke.

avgamsvr.exe er en del af Grisoft Internet Security Suite, og er afgørende for sikker og pålidelig drift af din computer. Beskytter mod vira, spywares, orme og trojanere. Dette program er vigtigt for en stabil og sikker drift af din computer, og bør ikke afsluttes.

De fleste af disse er registreret som en bagdør sårbarhed er så en kapring bør sortere de forfalskede varer fra de reelle tal, hvis der er nogen
og hvis flere dukker op denne hjemmeside skal hjælpe

http://www.liutilities.com/products/...rary/rundll32/
Old 9 juli 2008, 04:46
Donor-Gruppen

kanoakavirus tak for det:) Jeg vil gøre en hi jack denne jog og få bk til dig tak:)

Old 9 juli 2008, 06:05
Redaktør Gruppen

Jobliste er ikke meget værd, som alle har sagt, HJT er meget mere nyttig.

Hvis du ønsker at vide, der faktisk, hvad de processer, der gør, kan du prøve at downloade Process Explorer

Det er langt mere nyttigt end Jobliste.

Hvis du klikker på Se og derefter Vis nederste rude og derefter gå til Se igen og klik på Nederste rude View og vælge DLLs du kan se, hvad DLL'er Svchost.exe er faktisk kører, som kan være nyttige, når du får bombarderet med omkring 10 svchost.exe.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp, Kan ikke få adgang til min Jobliste Raph78 Windows-operativsystemer 5 23 juli 2009 02:45
Jobliste Processer .. IsoldeAislinn Windows-operativsystemer 9 25. sep 2008 19:26
AnVir Jobliste evilfantasy General Software Chat 0 28 marts 2008 14:40
Kan ikke åbne Jobliste ImSoLost Virus, Spyware & Sikkerhed 19 6. jan 2008 12:28
Jobliste lille problem lurcherlad Windows-operativsystemer 5 10 november 2007 12:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.