vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Tarkista minun tehtäväni johtajasta toteaa minulle plz:)

Reply

Thread Tools
Old 8 heinäkuu 2008, 08:22
Rahoittajien ryhmän

Default Tarkista minun tehtäväni johtajasta toteaa minulle plz:)

Hi everyone jälleen

minun pc on jo hieman hitaasti, jotta joku on käydä läpi minun koetella emäntä ja sitä minulle mitään, jos on jotakin käynnissä, että ei ole tarvetta tai ehkä eney epäilyttäviä asioita käynnissä
Olen esittänyt ympyrän kierroksen asioita, joita en ole, mitä siellä
ASO Cener TCP Messenger ja rundell32.exe
IV koskaan nähnyt niitä ennen on tehty lisätty viikko sitten olen asentanut g voima-asema, koska ehkä thats mitä ne ovat?

Print Screen tässä>

http://i124.photobucket.com/albums/p...askmanager.jpg

thanks for eney apua

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 8 heinäkuu 2008, 08:29
Rahoittajien ryhmän

IV juuri päättyneen Cener TCP airut ja se näyttää coem ja maun Manager kun olen tiira minun akkuna band aisa niin thats että yksi:)
rundell32.exe on näytönohjaimet, jossa tämä turvallista tiira pois?

Old 8 heinäkuu 2008, 09:40
Moderator Group

Yrittää selvittää Mitä kuuluu katsomalla Task Manager on melko mahdotonta. Hijackthis loki olisi paljon kertoo.

Old 8 heinäkuu 2008, 18:00
Rahoittajien ryhmän

Kaiken sinun koetella emäntä näyttää hieno ja pahana sanoi Hijackthis olisi paljon tehokkaampaa.
rundll32.exe on prosessi, joka toteuttaa DLL: n ja asettaa niiden kirjastojen osaksi muistiin,
jotta niitä voidaan käyttää tehokkaammin sovelluksia.
rundll32.exe ei olisi käytössä, tarvitaan keskeisiä sovelluksia toimimaan kunnolla.

alg.exe on prosessi, joka kuuluu Microsoft Windows-käyttöjärjestelmä. Se on keskeinen prosessi Microsoft Windowsin Internet-yhteyden jakamisen ja Internet-yhteyden palomuuri. Tämä ohjelma on tärkeää vakaan ja turvallisen toiminnan ja tietokoneen ei pitäisi lopettaa.

svchost.exe on järjestelmä, prosessi kuuluu Microsoft Windows-käyttöjärjestelmä, joka käsittelee prosessit suoritetaan DLL. Tämä ohjelma on tärkeää vakaan ja turvallisen toiminnan ja tietokoneen ei pitäisi lopettaa.

spoolsv.exe on Microsoft Windows-järjestelmän ajettavassa joka käsittelee painatusmenetelmä. Tämä ohjelma on tärkeää vakaan ja turvallisen toiminnan ja tietokoneen ei pitäisi lopettaa.

wscntfy.exe on osa Microsoft Windows Security-järjestelmän ja lähdöt nykyisen turvallisuuden tilan tietokoneen. Tämä ohjelma on tärkeää vakaan ja turvallisen toiminnan ja tietokoneen ei pitäisi lopettaa.

smss.exe on prosessi, joka on osa Microsoft Windows Operating System. Se on nimeltään Session Manager Subsystem ja on vastuussa käsittelyn istunnot koneellesi. Tämä ohjelma on tärkeää vakaan ja turvallisen toiminnan ja tietokoneen ei pitäisi lopettaa.

avgamsvr.exe on osa AVG Internet Security Suite ja on välttämätöntä turvallisen ja turvallisen toiminnan tietokoneellesi. Suojaa viruksilta, spywares, madot ja troijalaiset. Tämä ohjelma on tärkeää vakaan ja turvallisen toiminnan ja tietokoneen ei pitäisi päättää.

Suurin osa näistä on rekisteröity takaoven haavoittuvuus on niin päätäntävalta tulisi lajitella väärennökset reals onko
ja jos enää näkyviin sivuja pitäisi auttaa

http://www.liutilities.com/products/...rary/rundll32/
Old 9 heinäkuu 2008, 04:46
Rahoittajien ryhmän

kanoakavirus kiitos tästä:) teen Hei Jani tästä lenkkeillä ja saada BK teille kiitos:)

Old 9 heinäkuu 2008, 06:05
Moderator Group

Task Manager ei ole juurikaan hyötyä, koska kaikki ovat sanoneet, HJT on paljon hyötyä.

Jos haluat tietää itse, mitä prosessit tekevät, voit yrittää ladata Process Explorer

Se on paljon enemmän hyötyä kuin Tehtävienhallinta.

Jos klikkaat Näytä ja sitten Näytä Lower Pane ja sitten mennä Näytä uudelleen ja valitse Lower Pane View ja valitse DLL näet mitä DLL Svchost.exe ovat todella käynnissä, joka voi olla hyödyllinen, kun saat pommitetaan kuin 10 Svchost.exe.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.