![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi iedereen weer ![]() mijn pc loopt een beetje traag ja, kan iemand eens een kijkje op mijn task manager en et mij niet als er iets is uitgevoerd dat er geen behoefte aan of misschien eney verdachte dingen lopen Ik legde een cirkel rond dingen die ik niet wat er voor geen aso Cener TCP boodschapper en rundell32.exe iv nooit gezien voordat deze is toegevoegd, moet van een week geleden heb ik geïnstalleerd g kracht rijden sinds misschien thats wat ze zijn? Print Screen hier> http://i124.photobucket.com/albums/p...askmanager.jpg thanks for eney hulp
|
| |||
| |||
| iv net afgesloten Cener TCP boodschapper en het lijkt COEM in smaak manager stern toen ik op mijn Windows side bar zodat thats dat een:) rundell32.exe is grafische drivers instelling is dit veilig om stern uit?
__________________ |
|
| |||
| |||
| Proberen om erachter te komen whats going on door te kijken in Taakbeheer is vrij onmogelijk. Een HijackThis log zou veel te vertellen. |
|
| |||
| |||
| Alles in je task manager ziet er prima uit en als het kwaad zei een HijackThis zou veel effectiever zijn. rundll32.exe is een proces dat DLL's en plaatsen hun bibliotheken uitvoert in het geheugen, zodat ze efficiënter kunnen worden gebruikt door applicaties. rundll32.exe mag niet worden uitgeschakeld, vereist voor essentiële applicaties goed te laten werken. alg.exe is een proces dat deel uitmaakt van Microsoft Windows Operating System. Het is een kernproces voor Microsoft Windows Internet-verbinding delen en Firewall voor Internet. Dit programma is belangrijk voor de stabiele en veilige werking van uw computer en niet moet worden beëindigd. svchost.exe is een systeem proces deel uitmaakt van het Microsoft Windows-besturingssysteem dat handvatten processen uitgevoerd vanuit DLL's. Dit programma is belangrijk voor de stabiele en veilige werking van uw computer en niet moet worden beëindigd. spoolsv.exe is een Microsoft Windows-systeem executable die het drukproces handgrepen. Dit programma is belangrijk voor de stabiele en veilige werking van uw computer en niet moet worden beëindigd. wscntfy.exe is een onderdeel van het Microsoft Windows Security-systeem in-en uitgangen van de huidige beveiligingsstatus van uw computer. Dit programma is belangrijk voor de stabiele en veilige werking van uw computer en niet moet worden beëindigd. smss.exe is een proces dat deel uitmaakt van het Microsoft Windows Operating System. Het heet de Session Manager Subsystem en is verantwoordelijk voor de afhandeling van sessies op uw systeem. Dit programma is belangrijk voor de stabiele en veilige werking van uw computer en niet moet worden beëindigd. avgamsvr.exe is een onderdeel van de Grisoft Internet Security Suite en is essentieel voor de zekere en veilige werking van uw computer. Bescherming tegen virussen, spyware, wormen en Trojaanse paarden. Dit programma is belangrijk voor de stabiele en veilige werking van uw computer en niet dient te worden beëindigd. De meeste van deze zijn geregistreerd als een achterdeur kwetsbaarheid is er zo een kapen moet de namaakgoederen van de reals soort als die er zijn en indien meer pop-up van deze site moeten helpen http://www.liutilities.com/products/...rary/rundll32/ |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus thanks for that:) Ik zal een Hi Jack dit joggen en krijg bk u thanks:)
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Task Manager is niet veel gebruikt als iedereen al heeft gezegd, HJT is veel nuttiger. Als je wilt eigenlijk weten wat de processen doen, kunt u proberen downloaden Process Explorer Het is veel nuttiger dan Taakbeheer. Als u klikt op Bekijken en vervolgens Toon Lagere Pane en ga dan naar Bekijken opnieuw en klik op Lagere vensters en selecteer DLL kunt u zien wat de DLL svchost.exe eigenlijk draait die nuttig kan zijn als je gebombardeerd met zo'n 10 svchost.exe.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Kan geen toegang tot mijn Taakbeheer | Raph78 | Windows besturingssystemen | 5 | 23 jul 2009 02:45 |
| Taakbeheer processen .. | IsoldeAislinn | Windows besturingssystemen | 9 | 25e sep 2008 19:26 |
| AnVir Taakbeheer | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 28 mrt 2008 14:40 |
| Kan niet openen Taakbeheer | ImSoLost | Virus, spyware & Security | 19 | De 6 januari 2008 12:28 |
| Taakbeheer klein probleem | lurcherlad | Windows besturingssystemen | 5 | 10 nov 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |