![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei alle igjen ![]() min pc kjører en litt treg, så kunne noen se over min oppgave bestyrer og et meg ikke om det er noe running at det ikke er nødvendig eller kanskje Eney mistenkelige ting i gang jeg har satt en sirkel rundt ting jeg ikke nei hva er det for Aso Cener TCP messenger og rundell32.exe iv aldri sett dette før må av er lagt for en uke siden jeg har installert g kraft stasjonen siden kanskje dvs hva de er? Print Screen her> http://i124.photobucket.com/albums/p...askmanager.jpg takk for Eney hjelp
|
| |||
| |||
| iv nettopp avsluttet Cener TCP messenger og den synes å coem i smak manager når jeg tern på meg vinduer side bar så dvs at man:) rundell32.exe er grafikkdrivere innstillingen er dette trygt å tern av?
__________________ |
|
| |||
| |||
| Prøver å finne ut hva som foregår ved å se i Oppgavebehandling, er ganske umulig. En Hijackthis logg ville være mye mer å fortelle. |
|
| |||
| |||
| Alt i din oppgave bestyrer ser fine og som onde sa en Hijackthis ville være langt mer effektive. rundll32.exe er en prosess som utfører DLLer og steder sine bibliotekene inn i minnet, slik at de kan brukes mer effektivt av programmer. rundll32.exe bør ikke deaktiveres, kreves for viktige applikasjoner skal fungere ordentlig. alg.exe er en prosess som tilhører Microsoft Windows-operativsystemet. Det er en kjerne prosess for Microsoft Windows Internet Connection Sharing and Internet Connection Firewall. Dette programmet er viktig for stabil og sikker drift av datamaskinen og ikke bør være avsluttet. Svchost.exe er et system prosess som tilhører Microsoft Windows-operativsystemet som håndterer prosesser kjøres fra DLLs. Dette programmet er viktig for stabil og sikker drift av datamaskinen og ikke bør være avsluttet. spoolsv.exe er en Microsoft Windows-system kjørbare som håndterer utskriften. Dette programmet er viktig for stabil og sikker drift av datamaskinen og ikke bør være avsluttet. wscntfy.exe er en del av Microsoft Windows Security system og utganger gjeldende sikkerheten status for datamaskinen. Dette programmet er viktig for stabil og sikker drift av datamaskinen og ikke bør være avsluttet. smss.exe er en prosess som er en del av Microsoft Windows-operativsystemet. Den kalles Session Manager Subsystem og er ansvarlig for håndtering av øktene på systemet ditt. Dette programmet er viktig for stabil og sikker drift av datamaskinen og ikke bør være avsluttet. avgamsvr.exe er en del av Grisoft Internet Security Suite og er avgjørende for sikker og trygg bruk av datamaskinen. Beskytter mot virus, spywares, ormer og trojanere. Dette programmet er viktig for stabil og sikker drift av datamaskinen og ikke bør være avsluttet. De fleste av disse er registrert som en bakdør sårbarhet er så en kapre bør sortere forfalskninger fra Reals om det er noen og om noen flere dukker opp dette området bør bidra http://www.liutilities.com/products/...rary/rundll32/ |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus takk for det:) jeg vil gjøre en hi jack denne jogge og få bk til deg takk:)
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oppgavebehandling er ikke mye bruk som alle har sagt, er HJT mye mer nyttig. Hvis du ønsker å vite egentlig hva prosessene gjør, kan du prøve å laste ned Process Explorer Det er mye mer nyttig enn Oppgavebehandling. Hvis du klikker på Utsikt og deretter Show Nedre Pane og deretter gå til Utsikt igjen og klikk på Lavere Pane View og velg DLLs kan du se hva DLL-filer på svchost.exe er faktisk kjører som kan være nyttig når du blir bombardert med like 10 svchost.exe.