![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg er ny her, og laver et projekt og forsker oplysninger om operativsystemer og skrive om der fordele og ulemper på forskellige operativsystemer, har jeg fundet oplysninger, men synes at være dateret mens du søger, så tænkte, om nogen kunne give mig nogle ajourførte oplysninger . Jeg vil bede folk fortælle tilføje nogle fordele og ulemper for disse over for hinanden. DOS (ikke MS-DOS) Windows XP & Vista (vista ikke så alt for nyt) Linux Mac OS X Tak på forhånd for din hjælp: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil meget gerne deltage, men DOS er før min tid, og jeg har også aldrig dabbled i Linux eller Mac OS.
| |||
| |||
| Hi Dave, Webstedet jeg fandt fra Google laver en søgning, jeg gerne opstillingen stil det er meget brugervenligt, og masser af forskellige emne titler, så du ved hvor post;) |
|
| |||
| |||
| Thanks, velkommen af den måde. : D |
|
| |||
| |||
| Jeg har brugt DOS, Windows (siden den første version) og Linux (flere distros). Der er intet at sammenligne mellem DOS og Windows fordi DOS var en kommandoprompt baseret OS mens vi nu bruger GUI baseret OS's. DOS var en grundlæggende OS, og du vil stadig finde det pakkede inden Windows (kommandoprompten) i Linux er det terminalen værktøj. Mellem Linux og Windows min stemme vil gå til Linux. Jeg har ikke set Mac OS. |