![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Olen uusi täällä ja tekevät hankkeesta ja tutkivat tietoa käyttöjärjestelmistä ja kirjallisesti sen etuja ja haittoja eri käyttöjärjestelmiä, olen löytänyt tietoa, mutta näyttää olevan päivätty hakujen niin mietin jos joku voisi antaa minulle ajantasaista tietoa . Voisiko ihmiset kerro lisätä joitakin etuja ja haittoja näitä toisiinsa. DOS (ei MS-DOS) Windows XP ja Vista (Vista ei liian uusi) Linux Mac OS X Thanks in advance for your help: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin osallistua, mutta DOS on ennen omaa aikaa ja olen myös koskaan dabbled Linux-tai Mac OS.
| |||
| |||
| Hi Dave, Sivusto i löytynyt Google tekee haun, i do kuten ulkoasun tyyli on hyvin käyttäjäystävällinen, ja paljon eri aihe Nimekkeitä niin tiedät mistä post;) |
|
| |||
| |||
| Kiitos, tervetuloa muuten. : D |
|
| |||
| |||
| Olen käyttänyt DOS, Windows (koska ensimmäinen versio) ja Linux (useita distros). Mikään ei vertailla välillä DOS ja Windows koska DOS oli komentokehotteesta perustuu OS kun me nyt käyttäen GUI perustuu OS's. DOS oli perusedellytys OS ja olet edelleen on niputettu Windows (komentokehotteesta), Linux on terminaalin työkalu. Vuosina Linux ja Windows ääneni menee Linux. En ole nähnyt Mac OS. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen käyttöjärjestelmiä USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2. Maaliskuu 2009 16:50 |
| Can You Get Windows asennettuna - Ei Systems tehdä käyttöjärjestelmän CD | antbann | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 14th Feb 2009 12:38 |
| POST kertoo minulle Minulla 2 Käyttöjärjestelmät | Arriflex | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 22. Joulukuu 2007 17:25 |
| Oppaat asentamista 2 Käyttöjärjestelmät | fishking | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 07:10 |
| Ilmainen Käyttöjärjestelmät Microsoft, Vista, XP, jne. | SocialWarfare | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 18. lokakuu 2007 04:44 |
| Thread Tools | |
| |