![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi there,
Ik ben nieuw hier en doen een project en het opzoeken van informatie over besturingssystemen en schrijven er over voor-en nadelen over verschillende operating systemen, ik heb gevonden informatie, maar lijkt te zijn gedateerd, terwijl het zoeken, zodat me af of iemand kan me met enige up-to-date informatie . Kunnen mensen alsjeblieft vertellen voeg enkele voor-en nadelen van deze over elkaar. DOS (geen MS-DOS) Windows XP en Vista (Vista niet zo veel te nieuw) Linux Mac OS X Bij voorbaat dank voor uw hulp: D |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik zou graag willen deelnemen, maar DOS is voor mijn tijd en ik heb ook nooit dabbled in Linux of MAC OS.
|
|||
|
|||
|
Hi Dave,
Ik vond de site van Google een zoekopdracht uitvoert, ik vind de layout stijl is zeer gebruikersvriendelijk, en heel veel verschillende thema titels, zodat u weet waar te plaatsen;) |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt, welkom bij de weg. : D
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb gebruikt DOS, Windows (sinds de eerste versie) en Linux (diverse distributies). Er is niets te vergelijken tussen DOS en Windows omdat DOS was een opdrachtprompt gebaseerd OS, terwijl we nu met behulp van de GUI gebaseerde OS's. DOS was een fundamentele OS en je zal het nog een gebundeld in Windows (de opdrachtprompt), in Linux is de terminal tool. Tussen Linux en Windows mijn stem gaat naar Linux. Ik heb niet gezien Mac OS.
|