mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Sammenlikning operativsystemer!

Reply

Thread Tools
Old 16 april 2007, 18:03
New Member Group

Default Sammenlikning operativsystemer!

Hei,

Jeg er ny her og gjør et prosjekt og undersøker om operativsystemer og skriver om det fordeler og ulemper over forskjellige operativsystemer, jeg har funnet informasjon, men synes å være datert mens du søker så lurer på om noen kunne gi meg litt oppdatert informasjon .

Kan folk fortell legge noen fordeler og ulemper for disse over hverandre.

DOS (ikke MS-DOS)

Windows XP og Vista (vista ikke så altfor ny)

Linux

Mac OS X

Takk på forhånd for hjelpen: D
Old 16 april 2007, 18:10
Administrator Group

Jeg lyst til å delta, men DOS er før min tid og jeg har aldri dabbled i Linux eller Mac OS.

I mellomtiden kan jeg spørre hvordan du fant oss? Vi har noen nye markedsføringen skjer og ville sette pris på tilbakemeldinger.

Takk

Dave.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 april 2007, 01:58
New Member Group

Hei Dave,

Webområdet jeg funnet fra Google gjør et søk, jeg liker utformingen stil er det svært brukervennlig, og mange ulike tema titler slik at du vet hvor du skal legge inn;)
Old 17 april 2007, 04:13
Administrator Group

Takk, gjerne ved veien. : D
Old 24 april 2007, 06:42
Medlem Group

Jeg har brukt DOS, Windows (siden første versjon) og Linux (flere distros). Det er ingenting å sammenligne mellom DOS og Windows fordi DOS var en ledetekst basert OS mens vi nå bruker GUI baserte OS's. DOS var en grunnleggende OS og du vil finne den sammen med Windows (ledeteksten) i Linux er det terminal verktøyet. Mellom Linux og Windows min stemme vil gå til Linux. Jeg har ikke sett Mac OS.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Installere operativsystemer på en USB Coolyxxx General Software Chat 7 2 mars 2009 16:50
Kan du få Windows installert - Ei Systems gjøre Operativsystem CD antbann Windows-operativsystemer 2 14 februar 2009 12:38
POST forteller meg at jeg har 2 Operativsystemer Arriflex Windows-operativsystemer 5 22 desember 2007 17:25
Guides installerer 2 Operativsystemer fishking General Software Chat 2 3 desember 2007 07:10
Gratis operativsystemer fra Microsoft, Vista, XP, osv. SocialWarfare Windows-operativsystemer 7 18 oktober 2007 04:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.