![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK, jeg har et problem, som er den drivende mig vanvittigt så skal du hjælpe, hvis du kan. Jeg lige har genoprettet min pc's fabrik settins, så alt er blevet udslettet. Jeg har ikke lastes nogen programmer eller software på pc'en, undtagen ét spil, jeg forsøger at bruge. Programmet fungerer fint på min laptop og jeg får ingen fejlmeddelelser. Men når jeg prøver og åbne det program på min pc, jeg får følgende meddelelse: "Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: en fil mangler eller er ugyldig." Jeg har downloaded "MSINET.OCX" fil og jeg har lagt det i mappen "C: \ WINDOWS \ system32" Jeg så skriv regsvr32 msinet.ocx i Start / Kør, det de siger, at registreringen er vellykket. Jeg forsøger at åbne spillet igen fejlmeddelelsen stadig dukker op. Jeg har prøvet en anden metode til at forsøge at registrere, "MSINET.OCX" fil ved at downloade MSINET.OCX fil med en anden fil, sætte dem i samme mappe og klikke installere. Det kan heller ikke løse problemet. Jeg har prøvet det på både Windows XP Home og Windows XP Proffessional men stadig få den besked. PLEEEAASSSEE HEEELLLP. Jeg er ikke en computer Wizz men jeg har prøvet alt, hvad jeg har fundet på nettet at gøre, men intet held, er du velkommen til en person med mere hjerne end mig hjælpe, tak, Aske |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at un-installation af spil og installerer det igen?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| ", som laptop skal jeg købe, Buchanan?", "er, jeg ser rundt" | Buchanan | Laptops, Mobiles & PDA'er | 15 | 12 november 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |