vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

"Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af

Reply

Thread Tools
Old 16 marraskuu 2008, 15:12
Uusi Jäsen

Default "Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af

OK Minulla on ongelma, joka on minut hulluksi joten apua, jos voit.

Olen juuri palauttaa minun pc: n tehdas settins, joten kaikki on pyyhitty.

En ole ladattu kaikkia ohjelmia tai ohjelmistoja on pc, paitsi yhden pelin olen yrittänyt käyttää.

Ohjelma toimii sakkoa minun laptop ja saan mitään virhesanomia. Mutta kun yritän avata ohjelmaa minun pc saan seuraavan viestin:

"Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: tiedosto puuttuu tai on virheellinen."

Olen ladannut "MSINET.OCX"-tiedosto, ja olen tehnyt sen kansion "C: \ WINDOWS \ system32"

Sitten kirjoita regsvr32 msinet.ocx vuonna Käynnistä / Suorita, sitä sanoa rekisteröinti on onnistunut.

Yritän avata pelin uudelleen virhesanoman vielä tulee.

Olen yrittänyt toista menetelmää yrittää rekisteröidä, "MSINET.OCX" file

lataamalla MSINET.OCX tiedoston toiseen tiedostoon, jolloin ne samaan kansioon ja valitsemalla Asenna. Tämä ei myöskään korjaamaan.

Olen yrittänyt sitä sekä Windows XP Home ja Windows XP Proffessional mutta saat viestin.

PLEEEAASSSEE HEEELLLP.

En ole tietokone Wizz mutta olen yrittänyt kaikkea olen, että www-sivuilla voi tehdä, mutta ei onnea, ota joku enemmän aivoja kuin minulle apua, kiitos, Ash
Old 19 marraskuu 2008, 08:01
Administrator Group

Default "Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af

Oletko kokeillut un-asennat pelin ja asentaa uudelleen?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" ashaiba Rautatavaran Chat 6 13th Mar 2009 15:56
Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23. helmikuu 2009 17:01
Se ei voi asettaa "enable"-toiminto "Päällä" Bios ref CD / DVD: lle. ashmehta Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 17th Jun 2008 02:56
Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". aechain Windows-käyttöjärjestelmät 5 24th Jan 2008 15:45
", jossa kannettava tietokone minun pitäisi ostaa, Buchanan?", "er, I'll katson ympärilleni" Buchanan Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 15 12. marraskuu 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.