"Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af OK Minulla on ongelma, joka on minut hulluksi joten apua, jos voit.
Olen juuri palauttaa minun pc: n tehdas settins, joten kaikki on pyyhitty.
En ole ladattu kaikkia ohjelmia tai ohjelmistoja on pc, paitsi yhden pelin olen yrittänyt käyttää.
Ohjelma toimii sakkoa minun laptop ja saan mitään virhesanomia. Mutta kun yritän avata ohjelmaa minun pc saan seuraavan viestin:
"Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: tiedosto puuttuu tai on virheellinen."
Olen ladannut "MSINET.OCX"-tiedosto, ja olen tehnyt sen kansion "C: \ WINDOWS \ system32"
Sitten kirjoita regsvr32 msinet.ocx vuonna Käynnistä / Suorita, sitä sanoa rekisteröinti on onnistunut.
Yritän avata pelin uudelleen virhesanoman vielä tulee.
Olen yrittänyt toista menetelmää yrittää rekisteröidä, "MSINET.OCX" file
lataamalla MSINET.OCX tiedoston toiseen tiedostoon, jolloin ne samaan kansioon ja valitsemalla Asenna. Tämä ei myöskään korjaamaan.
Olen yrittänyt sitä sekä Windows XP Home ja Windows XP Proffessional mutta saat viestin.
PLEEEAASSSEE HEEELLLP.
En ole tietokone Wizz mutta olen yrittänyt kaikkea olen, että www-sivuilla voi tehdä, mutta ei onnea, ota joku enemmän aivoja kuin minulle apua, kiitos, Ash |