mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

"Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF

Reply

Thread Tools
Old 16 november 2008, 15:12
Nieuw Lid Fractie

Default "Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF

OK ik heb een probleem, dat maakt me gek dus helpen als je kunt.

Ik heb zojuist mijn pc hersteld in de fabriek settins, dus alles is kwijt.

Ik heb niet geladen alle programma's of software op de pc, met uitzondering van een spel dat ik heb geprobeerd om te gebruiken.

Het programma werkt prima op mijn laptop en ik krijg geen foutmeldingen. Maar wanneer ik probeer en opent het programma op mijn pc krijg ik het volgende bericht:

"Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: een bestand ontbreekt of is ongeldig."

Ik heb gedownload de "MSINET.OCX" bestand en ik heb hem in de map "C: \ WINDOWS \ system32"

Ik typ RegSvr32 MSINET.OCX op de Start / Uitvoeren, zij het zeggen dat de registratie is gelukt.

Ik probeer om het spel opnieuw de foutmelding nog komt.

Ik heb geprobeerd een andere methode van proberen te registreren, "MSINET.OCX" bestand

door het downloaden van de MSINET.OCX bestand met een ander bestand, waardoor ze in dezelfde map en klik op installeren. Dit is ook het probleem niet oplost.

Ik heb geprobeerd dit op zowel Windows XP Home en Windows XP Proffessional, maar nog steeds de boodschap.

PLEEEAASSSEE HEEELLLP.

Ik ben geen computer Wizz maar ik heb geprobeerd alles wat ik heb gevonden op het web te doen, maar geen geluk, neem dan iemand met meer hersenen dan mij helpen, dank u, Ash
Old 19 november 2008, 08:01
Administrator Group

Default "Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF

Heeft u geprobeerd un-installeren van het spel en opnieuw installeren?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Toepassingen 4 23 feb 2009 17:01
Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA's 8 17 jun 2008 02:56
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
"die laptop moet ik kopen, Buchanan?", "ER, I'll look around" Buchanan Laptops, Mobiles & PDA's 15 12 nov 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.