mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

"Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF

Reply

Thread Tools
Old 16th 2008 nov 15:12
New Member Group

Default "Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF

OK jeg har et problem som driver meg gal så hjelper hvis du kan.

Jeg har akkurat gjenopprettet min PC's fabrikk settins, så alt er tørkes.

Jeg har ikke satt noen programmer eller programvare på PC-en, bortsett fra ett spill jeg prøver å bruke.

Programmet fungerer fint på min laptop, og jeg får ingen feilmeldinger. Men når jeg prøver og åpne programmet på PC-en får jeg følgende melding:

"Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: en fil mangler eller er ugyldig."

Jeg har lastet ned "MSINET.OCX" fil og jeg har satt den i mappen "C: \ WINDOWS \ system32"

Jeg så skriv inn regsvr32 msinet.ocx i Start / Kjør, det si at registreringen er vellykket.

Jeg prøver å åpne spillet igjen feilmeldingen fortsatt kommer opp.

Jeg har prøvd en annen metode for å prøve å registrere det, "MSINET.OCX" fil

ved å laste ned MSINET.OCX fil med en annen fil, setter dem i samme mappe, og klikke installere. Dette gjelder heller ikke løse problemet.

Jeg har prøvd det på både Windows XP Home og Windows XP Proffessional men fortsatt får meldingen.

PLEEEAASSSEE HEEELLLP.

Jeg er ikke en datamaskin Wizz men jeg har prøvd alt jeg har funnet på nettet å gjøre, men nei, kan noen med mer hjerne enn meg hjelpe takk, Ash
Old 19nde Nov 2008, 08:01
Administrator Group

Default "Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF

Har du prøvd å un-installere spillet og installere på nytt?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. ashmehta Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 17 juni 2008 02:56
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
"som laptop skal jeg kjøpe, Buchanan?", "er, vil jeg se rundt" Buchanan Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 15 12 nov 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.