![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK jag har ett problem som driver mig till vansinne så vänligen hjälp om du kan. Jag har just återställas min pc fabrik settins, så allt har torkas. Jag har inte lastas alla program eller programvara på datorn, förutom ett spel jag försöker att använda. Programmet fungerar bra på min laptop och jag får inga felmeddelanden. Men när jag försöker öppna programmet på min dator får jag följande meddelande: "Compenent" MSINET.OCX "eller dess beroenden inte korrekt registrerade: en fil saknas eller är ogiltig." Jag har laddat ner "MSINET.OCX" filen och jag har lagt den i mappen "C: \ WINDOWS \ system32" Jag skriver RegSvr32 msinet.ocx i Start / Kör, det säger registreringen är framgångsrika. Jag försöker öppna spelet igen felmeddelandet fortfarande dyker upp. Jag har provat en annan metod för att försöka registrera "MSINET.OCX"-fil genom att ladda ner MSINET.OCX fil med en annan fil, vilket placerar dem i samma mapp och klicka på Installera. Detta har heller inte rätta till problemet. Jag har provat det på både Windows XP Home och Windows XP Proffessional men ändå få meddelandet. PLEEEAASSSEE HEEELLLP. Jag är inte en dator Wizz men jag har försökt allt jag har hittat på nätet att göra, men ingen lycka, snälla någon med mer hjärna än mig hjälpa, tack, Ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att un-installera spelet och installera igen?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februari 2009 17:01 |
| Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| "vilken laptop ska jag köpa, Buchanan?", "er, jag ska titta runt" | Buchanan | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 15 | 12 november 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |