![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået FarCry2 og Fallout3. Efter lastning og spille spillet for ~ 15 minutter, min computer ville fryse. Skærmen vil blive fortsat, og den nuværende lydeffekter og musik vil løbende gjalde ud af mine højttalere. Min mus / tastatur ville også blive unresponsive. Jeg har allerede opdateret min drivere, men det har ingen effekt. Min ven sagde, at det måske på grund af min RAM. I øjeblikket er ved hjælp 2X2Gb om WindowsXP. XP kun lyder 2.75Gb RAM. Er dette forårsager min computer til at gå ned? Er der en måde at stoppe min computer går ned, mens jeg gaming? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Normalt er dette et tegn på en af to ting. 1. Overclocking. Dette er et meget almindeligt symptom på en dårlig overclock. Hvis dit kort er overclocked, løsne op dem uret hastigheder og se om det løser det. 2. En crappy PSU. Rundstyringssendere eller hvad smider 12V ud af whack, kortet har brug for mere magt, end det er at få, og du får en nedfryses. Normalt vil dette medføre en total genstart af systemet, men den slags kan ske, så godt. Du kan også tjekke din hukommelse spænding i BIOS for at sikre, at det passer, hvad dine RAM behov.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, jeg er enig med hvad Carbon sagt, men for at besvare dit spørgsmål om RAM, vil det ikke være årsag til computer til at gå ned, da det ikke kan se det hele, kan det ikke se alle de RAM, fordi det er en 32bit OS.
| |||
| |||
| Jeg har ikke overclocked min computer i hvert fald, og jeg er meget i tvivl om computer gemmer jeg købte min computer fra overclocked det. Men netop i tilfælde af, at de gjorde, hvordan ville jeg være i stand til at fortælle, hvis han overclocked det? Jeg er temmelig sikker på, at jeg har nok magt. Jeg bruger Corsair TX750W PSU, E8400, 9800GX2. Jeg har også hørt, at Corsair primærenheder er helt pålidelige. Jeg vil tage et kig på min BIOS for at sikre, at hukommelsen spænding matcher mine RAM. Endelig, når jeg spiller nyere spil, som Fallout3, min computer går ned. Men når jeg spiller ældre spil som FEAR, min computer kører fint. Er der en slags forklaring til dette? |
|
| |||
| |||
| Det er sandsynligvis RAM spænding problem derefter eller noget lignende, som de nyere spil vil kræve mere adgang RAM, og derfor mærkespænding vil være forpligtet til at køre ordentligt. |
|
| |||
| |||
| Du kan køre GPU-Z og sammenligne "default" ure til regelmæssige ure. Corsair's 750W enhed er lavet af nogle andre crappy selskab, ikke Seasonic, men det bør i det mindste være OK i denne situation.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger aa Gigabyte EP45-DS3L og OCZ Reaper PC2-8500 2X2Gb. Ifølge OCZ hjemmeside, den foreslåede spænding indstilling er mellem 2.1-2.3. Jeg gik ind i Gigabyte BIOS indstilling og bemærket, at hukommelsen spænding indstilling blev sat til 1,8. Som jeg steg den til 2,1, bemærkede jeg, at den spænding nummer begyndte at slå pink. Jeg gik højere, proboly omkring 2.4, og jeg har bemærket, at spændingen række vendt rødt. Jeg har for tiden sat min hukommelse spænding på 2,0, hvor det er gråt. Den foreslåede mindste spænding at mine RAM er foreslået, er 2,1, hvilket ifølge min BIOS er markeret med pink. Ville det være sikkert at sætte skub i min hukommelse spænding til 2,1? Desuden, hvad der giver min hukommelse mere spænding auctually gøre for at min hukommelse? Betyder det give mere magt, så den kan klare sig bedre? Hvis ja, hvorfor kan jeg ikke bare øge spændingen til 3,0? |
|
| |||
| |||
| Ignorer dit bundkort her. Boost det uanset boksen siger. Visse moduler kræver en vis mængde strøm til at fungere korrekt. Hæver det til 3.0 ville steger din RAM.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Yea, ignorere farvekoder, er de retningslinjer for standard spec RAM moduler, men som OCZ stuff kræver mere end standard spænding, er det irrelevant. |
|
| |||
| |||
| Tak. Min computer ser ud til at have stoppet ned når gaming. |