![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sain FarCry2 ja Fallout3. Lastauksen jälkeen ja pelaa peliä ~ 15 minuuttia, minun tietokone olisi jäätyä. Näytön olisi pysyä edelleen, ja nykyinen ääniefektin ja musiikki jatkuvasti toitottaa pois minun kaiuttimet. Oma hiiren / näppäimistön tulisi myös lopettaa. Olen jo päivittänyt minun ajurit, mutta se ei ole vaikutusta. Ystäväni sanoi, että ehkä siksi, että olen RAM-muistia. Olen tällä hetkellä käytän 2X2Gb on WindowsXP. XP vain lukee 2.75Gb RAM-muistia. Onko tämä aiheuttaa oman tietokoneen kaatumaan? Onko olemassa tapa lopettaa minun tietokone kaatuu kun olen pelaamista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yleensä tämä on osoitus kahdesta asiasta. 1. Overclocking. Tämä on hyvin yleinen oire huono overclock. Jos kortti on Kokonaispistemäärä löysäämällä näitä kellon tahdissa ja katso jos se korjaa sen. 2. A kehno PSU. Kauko-tai mitä tahansa heittää 12V ulos liiskata, kortin on enemmän valtaa kuin se alkaa, ja saat jäätyä. Yleensä tämä aiheuttaa koko järjestelmän uudelleen, mutta tällainen asia voi käydä samoin. Voit myös tarkistaa muistiasi jännite BIOS varmistaa, että se vastaa sitä, mitä RAM tarpeisiin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, olen samaa mieltä siitä, mitä Carbon sanoi, mutta vastata kysymykseenne RAM, se ei saa aiheuttaa tietokoneen kaatumaan, koska se ei näe sitä, se ei voi nähdä kaikki RAM-muistia, koska se on 32bit OS.
| |||
| |||
| En ole Kokonaispistemäärä minun tietokone joka tapauksessa, ja olen erittäin epävarma tietokone tallentaa ostin minun tietokone Kokonaispistemäärä sitä. Mutta juuri tapauksessa he tekivät, miten voin kertoa, jos hän Kokonaispistemäärä sitä? Olen melko varma, että minulla on tarpeeksi virtaa. Olen käyttäen Corsair TX750W PSU, E8400, 9800GX2. Olen myös kuullut, että Corsair PSUs ovat melko luotettavia. Otan katso minun BIOS varmista, että muisti jännite ottelut minun RAM-muistia. Lisäksi aina silloin, kun pelaan viime peleissä, kuten Fallout3, minun tietokone kaatuu. Mutta kun pelaan vanhoja pelejä, kuten pelkoa, minun tietokone toimii hyvin. Onko olemassa jonkinlaista selitystä tähän? |
|
| |||
| |||
| Se on luultavasti RAM jännite ongelma sitten tai jotain vastaavaa, kuin uudempia pelejä vaativat enemmän käyttää RAM-muistia, ja sen vuoksi jännitteet tulee suorittaa asianmukaisesti. |
|
| |||
| |||
| Voit käyttää GPU-Z ja vertailla "default" kellot tavallisen kellot. Corsair n 750 W yksikkö on tehty muulla kurja, ei Seasonic, mutta se olisi ainakin OK tässä tilanteessa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| I am using aa Gigabyte EP45-DS3L ja OCZ Reaper PC2-8500 2X2Gb. Sen mukaan, OCZ verkkosivuilla ehdotettu jännitteen säätö on välillä 2.1-2.3. Kävin osaksi Gigatavu BIOS asetus ja huomasin, että muistin jännite, jossa oli 1,8. Kuten olen kasvanut sen 2.1, olen huomannut, että jännite määrä alkoi taas vaaleanpunainen. Kävin korkeampi, proboly noin 2.4, ja olen huomannut, että jännite määrä muuttui punaiseksi. Olen nykyisin muistiini jännite on 2,0, kun se on harmaa. Ehdotettu vähintään jännite, että RAM-muistia on ehdotettu, on 2,1, jonka mukaan minun BIOS on merkitty vaaleanpunaisella. Olisiko turvallista vauhtia muistiini jännite on 2,1? Sen lisäksi, mitä antaa muistiini enemmän jännite auctually tehdä muistini? Onko se antaa sille enemmän valtaa, jotta se voi tehdä paremmin? Jos näin on, miksi en voi vain lisätä jännitettä 3,0? |
|
| |||
| |||
| Ignore emolevyn täällä. Kasvattaa sitä, mitä laatikko kertoo. Tietyt modules vaatii tietyn määrän sähköä toimisi oikein. Sen nostaminen 3,0 olisi käristys your RAM-muistia.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Yea, jätä väri koodeja, ne suuntaviivat standardin spec RAM-moduulit, mutta koska OCZ kamaa vaatii enemmän kuin standardijännitteillä, on merkitystä. |
|
| |||
| |||
| Kiitos. Oma tietokone näyttää ovat lakanneet kaatuu kun pelaamista. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Crashing HELP! | Bong | Rautatavaran Chat | 10 | 8 marraskuu 2009 18:09 |
| Kaikki pelit kaatuu - Apua kiitos (tietokone tech) | jonia | PC & Console Gaming | 1 | 24. toukokuuta 2009 11:49 |
| Tietokone Jatkuvasti kaatuu | topxx | Rautatavaran Chat | 9 | 19th Mar 2009 02:18 |
| Oma tietokone pitää kaatuu | ken979 | General Software Chat | 13 | 18th Mar 2008 07:06 |
| Kaatumasta tietokone Pahus, luihu epäillä sen yhteydessä minun ram | Robbie | CPUs, Emolevyt & RAM | 14 | 8. Maaliskuu 2008 11:17 |
| Thread Tools | |
| |