![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben net FarCry2 en Fallout3. Na het laden en het spelen van het spel voor ~ 15 minuten, mijn computer zou bevriezen. Het scherm zou blijven nog steeds, en de huidige geluidseffecten en muziek zou continu schallen uit mijn speakers. Mijn muis / toetsenbord zou ook niet meer reageert. Ik heb al mijn drivers bijgewerkt, maar het heeft geen effect. Mijn vriend zei dat het misschien omdat mijn RAM-geheugen. Ik ben momenteel met behulp van 2X2Gb op WindowsXP. Alleen XP luidt 2.75Gb RAM. Is dit veroorzaken mijn computer crasht? Is er een manier om te stoppen met mijn computer crasht terwijl ik gaming? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meestal is dit indicatief voor een van twee dingen. 1. Overklokken. Dit is een zeer vaak voorkomende symptoom van een slecht overklokken. Als uw kaart is overclocked, los van die klok snelheden en kijk of dat het oplost. 2. Een crappy PSU. Rimpel of wat gooit 12V uit slaan, kaart moet meer macht dan hij wordt, en krijg je een vriezer. Meestal zal dit leiden tot een totale systeem herstarten, maar dit soort dingen kan gebeuren ook. U kunt ook controleren of uw geheugen voltage in de BIOS om ervoor te zorgen dat dit overeenkomt met wat je RAM behoeften.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik ben het eens met wat Carbon gezegd, maar een antwoord op uw vraag over het RAM-geheugen, zal het niet worden, waardoor de computer vastloopt als het niet kan zien het allemaal, kan niet zien al het RAM-geheugen, omdat het een 32Bit OS.
| |||
| |||
| Ik heb niet overclocked mijn computer in ieder geval, en ik betwijfel sterk de computer winkel kocht ik mijn computer uit overclocked zo goed. Maar alleen in geval zij deden, hoe zou ik kunnen vertellen als hij overclocked het? Ik ben vrij zeker dat ik over voldoende vermogen. Ik gebruik Corsair TX750W PSU, E8400, 9800GX2. Ik heb ook gehoord dat Corsair PSUs zijn vrij betrouwbaar. Ik neem een kijkje op mijn BIOS om ervoor te zorgen dat het geheugen voltage overeenkomt met mijn RAM-geheugen. Tot slot, wanneer ik recente games spelen, zoals Fallout3, mijn computer crasht. Echter, toen ik spelen oudere games, zoals angst, mijn computer loopt goed. Is er een soort van verklaring voor dit? |
|
| |||
| |||
| Het is waarschijnlijk RAM voltage probleem dan of iets dergelijks, omdat de nieuwere spellen zullen meer toegang van RAM, en dus de spanning zal moeten correct uitgevoerd. |
|
| |||
| |||
| U kunt GPU-Z en vergelijk de "standaard" klokken aan de gewone klokken. Corsair's 750W eenheid is gemaakt door een aantal andere crappy bedrijf, Seasonic niet, maar het zou op z'n minst goed in deze situatie.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik aa Gigabyte EP45-DS3L en OCZ Reaper PC2-8500 2X2Gb. Volgens de OCZ website, de voorgestelde spanning is tussen 2.1-2.3. Ik ging naar de Gigabyte BIOS-instelling, en geconstateerd dat het geheugen voltage instelling is ingesteld op 1,8. Zoals ik gestegen naar 2.1, merkte ik dat de spanning nummer begon te draaien roze. Ik ging hoger, proboly ongeveer 2,4, en ik merkte dat de spanning ingeschakeld aantal rood. Ik heb momenteel mijn geheugen voltage op 2,0, waar het grijs. De voorgestelde minimale voltage dat mijn RAM-geheugen wordt voorgesteld is 2.1, die volgens mijn BIOS is gemarkeerd in het roze. Is het veilig om te stimuleren mijn geheugen voltage naar 2,1? Bovendien, wat is het geven van mijn geheugen meer spanning auctually doen om mijn geheugen? Is zij geven meer kracht, zodat het kan beter presteren? Zo ja, waarom kan ik niet alleen de spanning verhogen tot 3,0? |
|
| |||
| |||
| Negeer uw moederbord hier. Boost in wat het vak zegt. Sommige modules vereisen een bepaalde hoeveelheid stroom te werken. Verhogen tot 3,0 zou pootvis uw RAM-geheugen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ja, negeren de kleur codes, zij zijn richtlijnen voor standaard spec RAM-modules, maar als de OCZ spul is meer nodig dan de standaard spanningen, het is niet relevant. |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Mijn computer lijkt te zijn gestopt crashen wanneer gaming. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Crashing HELP! | waterpijp | Algemeen Hardware Chat | 10 | 8 november 2009 18:09 |
| Alle games crashen - Help alstublieft (computer-tech) | jonia | PC & Gaming Console | 1 | 24 mei 2009 11:49 |
| Computer constant Crashing | topxx | Algemeen Hardware Chat | 9 | 19 mrt 2009 02:18 |
| Mijn computer blijft crashen | ken979 | Algemene programmatuurnoot Chat | 13 | 18 mrt 2008 07:06 |
| Crashen computer Grrr, stiekeme verdenking zijn in verband met mijn ram | Robbie | CPUs, Moederborden & RAM | 14 | De 8 maart 2008 11:17 |
| Thread Tools | |
| |