![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, jeg er ikke helt sikker på, om dette er det rigtige forum, men jeg ved ikke, hvor det ellers ville det gå, så er du velkommen til at flytte den, hvis der er et bedre sted.
Jeg har for nylig bygget en skrivebordet, Nvidia SLI 680i, Q6600, 2GB OCZ SLI, 8800GT, XP Pro, 500 GB, 600 watt PS, og jeg kan få dig en anden specs du har brug for. Alle leverede drivere og opdateringer er installeret (herunder OS opdateringer fra Microsoft). Når jeg starte min computer, det tager mig en sort baggrund og hvid tekst startprocessen skærmen viser hukommelse hastighed osv., og det får mig til at trykke på F1 for at fortsætte med at starte operativsystemet, eller jeg kan komme ind i BIOS. Build blev færdig i slutningen af januar, og jeg har bemærket, at alle så mange gange jeg tænde den (siger hver dusin eller mindre), det bliver til denne skærm, så hurtigt blinker en blå skærm fyldt med tekst (men ikke længe nok til at læse noget om det), derefter genstarter selv. Når den starter igen, er det normalt fint, og når OS belastninger, vises der en "Fatal Error - Computer skulle genstartes - Rapport?" type besked, at jeg kan blot klikke væk, og skal ske med (eller en rapport, hvis jeg ønsker). Det kan også være et særskilt spørgsmål, men lige så ofte, de drivere eller software til min Belkin trådløs USB-adapter ikke synes at laste eller vise den lille ikon i nederste højre hjørne af skærmen. En enkelt genstart løser dette spørgsmål 99% af tiden. Måske er det bare et problem med Belkin software, men jeg regnede jeg gerne nævne det, da disse er de eneste to spørgsmål / symptomer Jeg har. Jeg er stadig temmelig nyt til computeren buiding scene og beklager, hvis disse problemer er fælles eller kan have været nævnt et andet sted, jeg savnede. Enhver hjælp vil være værdsat, da det er frustrerende at have en helt ny computer, der giver mig fatal fejl ved stikprøver. Joe |
|
|
|||
|
|||
|
hvilke forholdsregler har du tage, når bygningen skrivebordet? Også har du forsøgt opstart fra xp disken og enten geninstallere Windows eller reparation?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det vil også være en stor smerte for at genindlæse vinduer, hvis den vil slippe af med alle mine software, dokumenter og filer. Er dette tilfældet? |
|
|
|||
|
|||
|
forsigtighedsregler betydning har du slid anti statisk stropper, håndtere dine komponenter blidt, jorden selv, nogen af ovennævnte før bygge
|
|
|
|||
|
|||
|
I dette tilfælde, ja.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Afinstallere Belkin software og se, om det løser det ...
|
|||
|
|||
|
Jeg vil give det et skud for det trådløse problem. Tak.
|