![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, en ole aivan varma, onko tämä oikea foorumi, mutta en tiedä minne se menisi, joten voit liikkua, jos on parempi paikka. Olen hiljattain rakennettu työpöydälle, Nvidia SLI 680i, Q6600, 2GB OCZ SLI, 8800GT, XP Pro, 500GB, 600 Watt PS, ja voin saada sinut muut tiedot, joita tarvitset. Kaikki toimitetut ajurit ja päivitykset on asennettu (kuten OS päivitykset Microsoft). Kun minä käynnistää tietokoneen, se vie minut musta tausta ja valkoinen teksti aloitusnäyttö osoittavat muistin nopeutta, jne., ja se tekee minut painamalla F1 edelleen käynnistää käyttöjärjestelmä, tai voin BIOSiin. Rakentaa valmistui tammikuun lopussa, ja olen huomannut, että jokainen niin monta kertaa olen käynnistä se (eli kaikki kymmenen tai vähemmän), se saa tämän näytön, sitten nopeasti välähtää sininen näyttö täynnä tekstiä (mutta ei riitä lukenut sitä), sitten käynnistyy itse. Kun se käynnistyy uudelleen, se on yleensä hyvin, ja kun käyttöjärjestelmä lataa, se näyttää "Fatal Error - tietokonetta ei tarvita käynnistää uudelleen - Raportti?" type viesti, että voin vain klikkauksen päässä ja saa tehdä (tai raportti jos haluan). Se voi myös olla erillinen asia, vaan yhtä usein, ajurit ja ohjelmisto minun Belkin langaton USB-sovitin ei näytä ladata tai näyttää pikku kuvakkeita oikeassa alakulmassa näytöllä. Yksi uudelleen ratkaisee tämän ongelman 99% ajasta. Ehkä tämä on vain kysymystä Belkin ohjelmiston, mutta olen tajunnut I'd mainita sen, koska nämä ovat ainoat asiat / oireita En. Olen vielä melko uusi tietokone buiding kohtauksen ja anteeksi, jos nämä asiat ovat yhteisiä tai ehkä ole mainittu muualla kaipasin. Apua olisi arvostettu, koska se on turhauttavaa on upouusi tietokone, joka antaa minulle vakavat virheet satunnaisesti. Joe |
|
| |||
| |||
| Mitä varotoimia otit rakennettaessa työpöydälle? Lisäksi Oletko kokeillut Käynnistys XP Disk ja joko Windowsin asentaminen uudelleen tai korjata? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Se on myös merkittävä kipua lataamaan Windows, jos se aikoo päästä eroon kaikista oman ohjelmiston, asiakirjoja ja tiedostoja. Onko näin? |
|
| |||
| |||
| varotoimia merkitys ette käytä antistaattisuus hihnat, käsittelemme osia varovasti, koska itse kaikki edellä ennen rakentamista |
|
| |||
| |||
| Tässä tapauksessa, kyllä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uninstall Belkin ohjelmistojen ja katso jos se korjaa sitä ...
| |||
| |||
| Minä annan sen ampui langattoman ongelma. Kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Juuri rakentaneet uusia PC: Käynnistä uudelleen ja Select Proper Boot Device Numero | pcn00b | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 16 marraskuu 2009 00:47 |
| Ajurit sanoa tarvitse käynnistää ... jälkeen reboot. | Ballnplaya | Multimedia & Codecs | 1 | 22. toukokuuta 2009 00:14 |
| Miten uudelleenkäynnistä läppäriin ilman uudelleenkäynnistystä levy & uusi XP Pack? | nickynibbles | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 2. Feb 2009 09:15 |
| Tietokone ei käynnisty! PS Issue? | Laiha | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 13. lokakuu 2008 03:35 |
| Uusi tietokone Issue, Avustus please! | Ethor043 | Rautatavaran Chat | 2 | 4. Jan 2008 21:23 |
| Thread Tools | |
| |