![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, ik ben niet helemaal zeker of dit het juiste forum, maar ik weet niet waar anders zou gaan, dus voel je vrij om het te verplaatsen als er een betere plek. Ik heb onlangs een desktop gebouwd, Nvidia 680i SLI, Q6600, 2GB OCZ SLI, 8800GT, XP Pro, 500GB, 600 watt PS, en ik kan je een andere specs die je nodig hebt. Alle stuurprogramma's en updates zijn geïnstalleerd (inclusief OS-updates van Microsoft). Toen ik mijn computer opstart, duurt het me op een zwarte achtergrond en witte tekst opstartscherm weergegeven geheugen snelheid, etc, en het maakt me druk op F1 te blijven bij het opstarten van het OS, of ik kan het BIOS. De bouw werd beëindigd eind januari en ik heb gemerkt dat ieder zo vaak ik het op (bijvoorbeeld elke tien of minder), het wordt naar dit scherm, dan knippert snel een blauw scherm gevuld met tekst (maar niet lang genoeg om lees alles op), dan wordt opnieuw zelf. Wanneer het begint weer, is het meestal goed, en wanneer het besturingssysteem wordt geladen, verschijnt er een "Fatal Error - Computer moest worden herstart - Verslag?" type bericht dat ik kan alleen maar klik verwijderd en worden gedaan met (of een verslag als ik wil). Het kan ook in een apart onderwerp, maar ongeveer net zo vaak, de drivers of software voor mijn Belkin draadloze USB-adapter lijkt niet te laden of weergeven van de kleine pictogrammen in de rechteronderhoek van het scherm. Een herstart lost dit probleem op 99% van de tijd. Misschien is dit gewoon een probleem met de Belkin-software, maar ik dacht dat ik wil noemen, aangezien dit de enige twee vraagstukken / symptomen Ik ondervind. Ik ben nog vrij nieuw op de computer buiding scène en excuses als deze kwesties zijn van gemeenschappelijke of zijn ergens anders vermeld ik gemist. Alle hulp wordt gewaardeerd omdat het frustrerend om een gloednieuwe computer die geeft me fatale fouten willekeurig. Joe |
|
| |||
| |||
| wat heb je voorzorgen nemen bij de bouw van het bureaublad? Ook heeft u geprobeerd het booten vanaf xp schijf en een herinstallatie van Windows of herstelling? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het zal ook een belangrijke pijn herladen vensters indien zij zal zich te ontdoen van al mijn software, documenten en bestanden. Is dit het geval? |
|
| |||
| |||
| voorzorgsmaatregelen zin heb je slijtage anti statische riemen, uw onderdelen zachtjes, gemalen uzelf, een van de hierboven voor het bouwen |
|
| |||
| |||
| In dat geval, ja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verwijder de Belkin-software en kijk of het probleem hiermee is opgelost ...
| |||
| |||
| Ik geef het een schot voor de draadloze probleem. Bedankt. |