![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg er ikke helt sikker på om dette er riktig forum, men jeg vet ikke hvor ellers ville det gå, så gjerne flytte det hvis det er et bedre sted. Jeg har nylig bygget en stasjonær, Nvidia SLI 680i, Q6600, 2GB OCZ SLI, 8800GT, XP Pro, 500 GB, 600 watt PS, og jeg kan få deg noen andre spesifikasjoner du trenger. Alle leveres drivere og oppdateringer er installert (inkludert OS-oppdateringer fra Microsoft). Når jeg starte på min datamaskin, tar det meg til en svart bakgrunn og hvit tekst oppstartsskjermen Viser minne hastighet, osv., og det gjør meg trykke F1 for å fortsette å starte opp operativsystemet, eller jeg kan gå inn i BIOS. Oppbyggingen ble ferdig i slutten av januar og jeg har lagt merke til at alle så mange ganger jeg slår den på (si hver dusin eller mindre), det blir på denne skjermen, og deretter raskt blinker en blå skjerm med teksten (men ikke lenge nok til å lese alt på den), og deretter starter på nytt selv. Når den starter opp igjen, er det vanligvis bra, og når operativsystemet lastes, vises en "Fatal Error - Datamaskinen må startes på nytt - Rapporter?" type melding som jeg kan bare klikk unna, og det gjøres med (eller rapporten hvis jeg vil). Det kan også være en egen sak, men om så ofte, drivere eller programvare for min Belkin trådløse USB-adapteren ser ikke ut til å laste eller vise små ikonene i nederste høyre hjørne av skjermen. En enkelt starte løser dette problemet 99% av tiden. Kanskje dette bare er et problem med Belkin programvare, men jeg skjønte jeg vil nevne det, siden disse er de eneste to problemer / symptomer jeg har. Jeg er fortsatt ganske nytt til datamaskinen buiding scene og beklager om disse problemstillingene er felles eller kan ha vært nevnt et annet sted Jeg savnet. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt siden det er frustrerende å ha en helt ny datamaskin som gir meg fatal feil tilfeldig. Joe |
|
| |||
| |||
| hvilke forholdsregler tok du da bygningen skrivebordet? Har du prøvd å starte fra xp disk og enten installere windows eller reparere? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det vil også være en stor smerte å oppdatere Windows hvis den vil kvitte seg med alle mine software, dokumenter og filer. Er dette tilfelle? |
|
| |||
| |||
| forholdsregler mening gjorde du slitasje anti statisk stropper, håndtere komponentene forsiktig, jord selv en av disse før bygge |
|
| |||
| |||
| I så fall, ja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avinstaller Belkin programvare og ser om det løser det ...
| |||
| |||
| Jeg vil gi det en sjanse for det trådløse problem. Takk. |