![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Viime aikoina olen ollut asentamassa joukko vanhoja pelejä pelata ja joidenkin outoa syystä minun tietokone reboots itse noin viiden minuutin pelin. Kumma kyllä, vain pelejä reboot. Kun käytän resurssi raskas apps kuten Maya, minun tietokone näyttää olevan juuri sakon.
Pelit, jotka uudelleenkäynnistä: FEAR Need for Speed Carbon Splinter Cell Chaos Theory Pelit, jotka eivät uudelleenkäynnistä: Broodwars Need for Speed Most Wanted Thief 3 Deadly Shadows Pakoll tiedot: 2,15 gigahertsin AMD Athlon XP 1Gb RAM Sapphire Radeon 9600 Atlantis Kaikki oivalluksia? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Avaa tapauksessa ja puhdista CPU fan.
|
|||
|
|||
|
Yup. Minä vain ruiskutettava se pöly pois, mutta minun tietokone vielä reboots. Olen myös asentanut SpeedFan seurata minun CUP temp. Se on 44 * C.
|
|
|
|||
|
|||
|
Koska se on vain pelejä Yritä päivittää grafiikka kuljettajien ja directx liikaa.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
PSU wattimäärän ja brändi?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
näytönohjain voidaan ylikuumenemisen liian