![]() |
|
| |||
| |||
| Onlangs heb ik de installatie van een stelletje oude spelletjes te spelen en voor een aantal merkwaardige reden mijn computer herstart zelf ongeveer vijf minuten in het spel. Gek genoeg, alleen games reboot. Toen ik gebruik van hulpbronnen zware applicaties zoals Maya, mijn computer lijkt te doen prima. Games die opnieuw opstarten: FEAR Need for Speed Carbon Splinter Cell Chaos Theory Games die niet opnieuw opstarten: Broodwars Need for Speed Most Wanted Thief 3 Deadly Shadows Comp Specs: 2,15 gigahertz AMD Athlon XP 1GB RAM Sapphire Radeon 9600 Atlantis Elke inzichten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Open de zaak en het reinigen van de CPU-fan.
| |||
| |||
| Yup. Ik heb net besproeid met Dust Off, maar mijn computer nog herstart. Ik heb ook geïnstalleerd SpeedFan te zien op mijn CUP temp. Het is op 44 * C. |
|
| |||
| |||
| Zoals het is gewoon games proberen bijwerking grafische drivers en directx ook. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU wattage en merk?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| grafische kaart kan oververhitting te
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Vista Ultimate wordt opnieuw opgestart | trueblue | Windows besturingssystemen | 1 | 12 jun 2009 07:25 |
| Vista Laadt, Programma's in het opstartmenu Start Laden Dan Compuer opnieuw opgestart | caselles206 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 feb 2009 11:28 |
| MSN Messenger audio herstart mijn computer | susansayshi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 10e sep 2008 14:29 |
| XP SP3 cripples sommige pc's met eindeloze reboot | SocialWarfare | Windows besturingssystemen | 5 | 9 mei 2008 09:56 |
| Constant herstart en toepassing fout .... | Axegrinder | Windows besturingssystemen | 5 | 5 Dec 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |