![]() |
|
| |||
| |||
| Nylig har jeg fått installert en haug med gamle spill og annen merkelig grunn datamaskinen min reboots seg om fem minutter inn i spillet. Oddly nok, bare spill omstart. Når jeg bruker ressurs tunge programmer som Maya, datamaskinen min ser ut til å være det helt fint. Spill som reboot: Frykt Need for Speed Carbon Splint Cell Chaos Theory Kamper som ikke reboot: Broodwars Need for Speed Most Wanted Thief 3 Deadly Shadows Comp spesifikasjoner: 2,15 gigahertz AMD Athlon XP 1GB RAM Sapphire Radeon 9600 Atlantis Eventuelle innsikt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åpne saken og rense CPU fan.
| |||
| |||
| Yup. Jeg sprayet den med Dust Off, men datamaskinen fremdeles reboots. Jeg har også installert SpeedFan for å overvåke CUP temp. Det er på 44 * C. |
|
| |||
| |||
| Så det er bare spill prøve å oppdatere grafikk drivere og DirectX også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU effekten og merkevaren?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| grafikkortet kan overoppheting too
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista Ultimate Reboots | trueblue | Windows-operativsystemer | 1 | 12 juni 2009 07:25 |
| Vista laster, programmer i oppstart Start Loading Deretter Compuer Reboots | caselles206 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 februar 2009 11:28 |
| MSN Messenger lyd reboots min datamaskin | susansayshi | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 10nde sep 2008 14:29 |
| XP SP3 cripples enkelte PCer med endeløse reboots | SocialWarfare | Windows-operativsystemer | 5 | 9 mai 2008 09:56 |
| Constant reboots og anvendelse feil .... | Axegrinder | Windows-operativsystemer | 5 | 5 desember 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |